4 Nisan 2012 Çarşamba

Hamilelik ...

eveeeeeeeeeeeet bir işten çıkış bir evde oturuş bir blog yazış.....

3 aylık hamile olan bir hatun kişi olarak, evin tanını çıkartıyorum desem...inanmayın evde tat yok ya...Yada ben çıkartamayanlardanım....Çalışmayınca üretmeyince, evde maske yap sağı solu sil,misafir ağırlaa eeeee nereye kadar yahu :) BAyılıyorum şu evde sıkılmayıp bir sürü yapılacak şey bulanlara...

Çocuk bakımı,yok 3 aylık annelerle sohbet turu bunlar hiççç bana göre değil....Anneliğimde merak konusu :) İnsanda bir duygusallık olur,bir tatlılık oluri bir göbeğine sevgi gösterir,bir pıtırcık gibi davranır yok yok yok yavrum bende hiçbiri yok...Ben halen karnım şişmese...hiiyyy kilo almadım diğğğğmi??? yaaaaaaa Mono bu çocuk olunca nasıl gezices??? modlarındayım...Oysaki fetüsü çok isteyerek yaptık :)

Belki aranızda benim gibi uyuz anne potansiyelleri vardır :)onlarıda öpyğürum kendimi de :)
 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .