9 Eylül 2010 Perşembe

Koskomik...

Uzuun bir zaman oldu yazmayalı  yahu, ne elim gitti ne de havam yerindeydi sanırım ondandır amma yazmadıysak okumadık değil, bir sürü güzel yazı okudum, kim ne yapmış? nerdeymiş? herşeyden haberim var eheuehe

Malumunuz İstanbuldaki düğünüme bir hafta kaldı ( halen üstüme alınmıyorum bu düğün olayını ) haycan varmı derseniz? Wallahi yok ! Acaba sorun bende mi? Gelin olacak tazeler gibi heycanlı değilim sanırısın ikinci üçüncü evlenişim eheueheuhe Ya tabiki güzel duygular içindeyim, evimi tam da istediğim gibi döşeyebildim, gelinliğim istediğim gibi, perdelerdi, avizelerdi hepiciği zor beğenen içime, sindi ama halen kendi evime dizer gibi değilde bilmediğim birine ev dizer gibiyim, sanki ben bilmediğim kişinin iç mimarıyım renkler kombinler güzel olsun , tablolar göz alsın, avizeler modern olsun vs. henüz evle bir gönül bağı kuramadım. Belki de baba evinde paşalar kadar rahat olmam etken buna eueheueh Yani ben evde ne iş yaparım ne ütü ne yemek :) çalışan biriydim zaten eee eve gelip 'anne ne yemek var, gömlek ütülendi mi ? yarın Monoyla buluşcam sence hangi elbiseyi giymeliyim? Saçlarmı kat kat kestirsem daha mı havalı olurum? Babama söyle bana kredi kartını versin ben bu ay çok fakirim !! modundaydım eheueheuh. Bence evde bu kadar rahat olmak iyi bişey değil ben kızım olursa; liseden sonra onu evde rahatsız edicem, erkenden kocaya kaçsın yerini yurdunu bulsun hahaytt Okutmıcığim üniversite felan, Nedir yani biz okuduk ta noldu? Yine evleniyorum eheueheuehueh Allahım neler söylüyorum benim içime babannnem mi kaçtı ? :)))

İlerleyen zamanlarda evimin resimlerini de koymayı düşünüyorum özellikle avizelerimin. Yahu avize dediysek üstünden milyon tane kristal taş olan tavandan bir bacak boyu sarkan şeyler değil. Daha bi spor, daha bi  esnek, daha bi dönek, daha mi sakin, kendini beğenmeyen, ne verirsen onu yeriz tarzında, mütavazı şeyler hahayt seviyorum ben kendilerini:)) Koltuklarım dersen sütte leke var benim koltuklarım da yok bembeyazlar, şipşirinler, genişler,rahatlar,misafire seve seve kucak açıyolar alçakgönüllü şeyler :) ammaaaa yatak odam çok yırtık, edepsizzzzz, bembeyaz takıma kırmızı aplikler,kırmızı avizeler, bir havalı bir kendini beğenmiş sormayın :))) mutfağım oggg canım mutfağım orasıda beyaz ağırlıklı ölçüsüyle yaptırdığım açık gri koltuk takımı masası beyaz, bank şeklinde koltuğu beyaz çok tatlı çoooook...  Adanaya gelen bayan blogcuları seve seve kahveye kabul edebilecek kadar sevecen iyi niyetli bir yer eheueheueheueh Ev; genç, fıkır fkır, bir ev..

İşin özü ev dizmek çok keyifli... Tabiii şu da var kayınvalide, annem, Mono'nun teyzesi bütün kolileri açtı evi dizdi, ben sadece gardorop'a kıyafetlerimi yerleştirdim bide aralarda talimat verdim, bardaklar oraya değil, tabaklar şuraya,borcamlar ve saklama kapları buraya, aaaa onu elinizden düşürürseniz konuşmam wallahi çok pahalıya aldım, hee onu düşürün onu ucuzluktan aldım, ya onu beğendiyseniz sizin olsun zaten eve uymadı uyuz oldum alın götürün gözüm göremesin eheueheueheueheu

Tüm bunlar bittikten sonra Annemle_ Kayınvalide, hakkımda fikir birliğine vardılar. Hürrem çok rahatına düşkün, çok relax bu yaşlanmaz eheueheue Ya bir ev için kendimi mi öldüriciğim şimdi pöff, zaten gelin olmuş gidiyorum İstanbul sana veda ediyorum durumundayım :))) Mono da aynı fikirde Hürrrem beni öldürür kendisi ölmez rahat diyor başka birşey demiyor eueheueheu Bide benden 1 yıl sonra çocuk istiyorlarmış. No No No almım başkası alsın benim değilsin üstü kalsın moduna girdim Monon'nun yorumuna 45 dakika güldüm. Beyimiz diyorlar ki ' rahim sonradan takılan birşey olsaydı Hürrem bana taktırtır, beni doğum yaptırttırıdı kendine birşey olmasın diye' eheueheueheu Bide benden ' tek kapılı beyaz bmv istiyo doğum hediyesi eheueheu koptum 45 dakka güldüm cidden ...

Hadi öptüm sizi...

1 yorum:

KYBELE F dedi ki...

Adam seni tanımış artık...
Doğru söylüyo, rahim sonradan takılan bir şey olsa yaptırırsın :))))))))))

Canlarım benim ya, hep gülün e mi...

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .