6 Ağustos 2010 Cuma

buradayken..

Hello!!! slm biraz ara verdim ama bakınız yine de internet cafeye girip size zaman ayırıyorum :)

Şuan adanadayım. Nİye mi? Hafta sonu Mononun abisi nişanşanıyo. Yane bu ne demek Hürrem'e elti geliyor demek :))) BUrayta gelmeden önce kayınvalide dedi ki: ' Hürremcim bilirim sen zaten janjanlısın ( bana janjanlı dio iyi bişery sanırım :) ) bu kezde öyle ol aman aman bütün akrabalarım gelicek nişana ve serni çok merak ediyorlar. Büyük gelin nasıl biri diye yediler beni vs. dedi.  eee tahmin edileceği gibi bende emre itaaat ettim :))) Gittim beşiktaşa annemle bulabildiğim en zarif ama şık elbiseyi aldım laf aramızda görenler çok sexy buldu :))) BEnden günah gitti yani :)) Şİmdi c.tesi yani yarın gwlini göörsünler gelin hazır eheueheueheu
Merak eden olursa resmimi koyarım :)

Bunun dışında evime baktım, perdelerimi seçtim, bir önece seçtikleirmi iptal ettirdim çünkü içime sinmemişti ama bunlar çoook sindi yapılsın onlarıda size göstericem ille :)

İstanbulu çok özledim kybele_f senide Çigiyide çok özledim. Sizsiz hayat sıkıcı yavrularım  ikinizede burdan koca bulcam azimliyim eheueheueh

öpücük...

2 yorum:

KYBELE F dedi ki...

Havadisleri bekliyorum...

NiLaY dedi ki...

ee hadi gel artık ozaman :)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .