26 Mart 2010 Cuma

CARİYELER AŞKINA...


Canım mı sıkıldı? Al eline kitabını eline, çekil köşene, salla herkesi,gir o kitabın içine yukardan yaşananları izle,illede biri olucaksan Hürrem ol,hizmetçilerin olsun,padişah senin olsun,güç sende olsun...Beni benden bu kadar alan başka bir dünya daha yok sanırım!!! Osmanlı'nın o ihtişamı, padişahın gözdesi olma durumları,o can sıkan esaret,o tutkulu aşk,hamam sefaları,rakipleri alt etme durumu,erkeğin gücü gibi görünen ama zeki kadınların dünyaya hükmeden o adamı dize getirişi...
Padişah'a hoş görünsün die ellere yakılan ince iş kınalar,kokular,saçlar kabarmasın diye ipek yastıklar,gözlere rastıklar,kemik taraklarla ayak bileğine kadar inen saçları taramalar,vucudun her yerine hoş kokulu yağlar...
Ud'da çalınacak kuşkusuz o kadife sesle.Kadın dediğin güzelliğiyle büyülecek,zekasıyla saygı uyandıracak,İstanbul gibi olacak 'Fethi zor fatihi bir tane'...
Hürrem'den bahsediyorum,okudum ve çok beğendim anlatımı süper bir kitap, inanılmaz akıcı bir kitap.Benim gibi eski İstanbul aşığı olanlara tevsiye edilir.

1 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Tavsiyen üzerine aldım bende kitabı. Hemen okuyaağımdır.


Kuzum sende de biraz hürremlik mi var ne ;)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .