23 Mart 2010 Salı

İyiki varlar :)

Nedir bizim bu iki ayağımızla alıp veremediğimiz! Sadece iki ayağımız olmasına rağmen 2x1000 ayakkabımız var.
Geçenlerde gazetede okudum ayakkabı almak bayanların en sevdiği aktiviteymiş nedenine gelince; ayakkabının kiloyla ilgili olmamasıymış!!!!! Herhangi bir kıyafet aldığımızda stres yapabilir,uyuz olabilir,mutsuz hissedebilirmişiz ama ayak numaramız değişmediğinden kolayca yönelip alırmışız bir nevi kilolu olduğumuz zamanlarda kendimizi rahatlatmanın, 'bakınız kiloluyum ama çatır çatır alışveriş yapıyorum ne kadar özgüvenliyim'i göstermiş oluyormuşuz:)
Bende klasik yurdum insanı olarak tam bir ayakkabı manyağıyım! özellikle; tek bant ve üzerine çıkınca daha bi endamlı daha bi bayansı gösteren modellere :) yahu insan 'ben neymişim' dio uzun bacaklar yürüken o saçların ahengle dans etmesi hepsini onalara borçluyuz :) yada rahat bembeyaz bir spor ayakkabıyla treking(bildiğiniz yürüyüş)yapmak,çarşı pazar gezmek ohhh. Yada benim gibi sorunluysanız denize girdiğinizde 'aaa benim neyin üzerine basacağım belli değil' diyorsanız şeffaf deniz ayakkabılarıda süper. Mini etekle diz üstü uzuuuun çizmelerimiz,dar kotun altına ince topuklu şıngır şıngır topuklulularımız,bezgin günlerde hoop sorunsuz babetlerimiz say say bitmez :)işin özü bir bayanın ayakkbı sevdası bitmez.Ayakkabıya harcayacağı para bitmez.
Seviyorum iyiki ayakkabılar vaaaaaaaaar :)

0 yorum:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .