24 Mart 2010 Çarşamba

Nişanlanınca...


Foto'da süper çıkmışız sefkilimlen...
Ne çok severim pek çok severim. Bolca kıskanırım, bolca çemkiririm, onsuz yapamam içim acır, çok eğlenirim yerlere yatarım,uyuz olurum,kanımın son damlasına kadar heycanlanırım ama deli de olurum tozu dumana da katarım :)
Nişanlandım ben sefkilimle.Herkese şiddetle tavsiye ediyorum.İnsanın, hayatında en kafasının rahat oldğu dönem:) hem kendi evinde yiyip içiyosun,hem annen evi temizliyor, yemek yapıyor,kıyafetlerin ütüleniyor,sen işten gelip tüm bu hizmetlerden sonuna kadar faydalanıyorsun, hafta sonu ben çıkıyorum diyorsun 'çıksın çıksın kimle çıktığı belli' deniliyor. Geç gelicez dediğimizde 'tamam siz bilirsiniz' deniyor:) Düğün tarihi yaklaştığı için ' ya ben ütü yapmıcaaaaaaaaaaaaaaaam, temizlik yapmıcaaaaaaaaaaam' die çemkirildiğimde 'ogg evlenicek gidicek yapmasın tamam hoş tutalım mantığı söz konusu o doğduk doğalı 'bana yardım et 'diyen anneciğimizde:)'evet annen haklı' diyen babacığımızda:)
bana bunu alın 'ama bak gidicem bak özlersniz bak' dendiğinde yüzüme 'aman git' denip arkamdan buğulu gözlerini siliyolar onlar yok mu ah onlar hem kıyımsızlar hemde oterite bizde kalsın moodu ehe ehe ehe ehe. Velhasıl nişanlanın:) hiç öyle 'aman nişanlanayım hemen evleneyim' pozlarına girmeyin, araya temiz 1 sene koyun:) gezin tozun sorumluluk iş- ev- temizlik-dekarasyon demeden şu dünyanın tozunu attırın ehe ehe ehe ehe.
Nişanlınız içinde tabi aynısı hem onunsunuz hem diilsiniz. Ama şu var gerçekten hiç bişey değişmiyor. Yine aynı muzırlıklar yine aynı 'naapsamda şaşırsa' dur ulen nişanladık evleneceğiz diye sermeyelim bakımlı olalım hoş giyinelim bi dumur edelim:)oluyo:) halbuki hep şunu düşünürdüm, nişanlanınca insan bi ağır olur bi attığı adıma dikkat eder nerdeeeeeeeeee tınn bende tam tersi!!! ben daha yaramaz oldum ehe ehe ehe
elimde türkiye haritası nereyi gezmedik sefkilimle diyorum ehe ehe
son tavsiyem flört insanları: seviyorsanız nişanı çakın rahat edin ehe ehe eh ehe.

4 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

En güzel fotoğraflarınızdan sadece birisi diyelim...
Gezgin ruhun seni nerelere götürecek sefkilinde yayınlada görelim sheker:)
Ev ahalisinin duygularını sömüren gen ve güzel bayan....
Yaradana kurban :)

Seviyomki sizi!!!

Hürrem Sultan dedi ki...

Yirim seni kybele f yirim :) gezgin ruhumu takip et bak senide nerelere götürcem gezdircem :)

Yasemin Asli Canbolat dedi ki...

Ne güzel bir fotograf böyle :)
Cok güzel cikmissin canim..Evlenmene de az kaldi, simdiden mutluluklar diliyorum :)

Hürrem Sultan dedi ki...

Yasemin Aslı;
Teşekkür ederim şekercim darısı başına güzel şeyler bunlar doğru zamanda doğru adamla sende yaşa :):) öpücük

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .