29 Mayıs 2010 Cumartesi

ARADAN ÇIKANLAR...

Ah bugün anneciğime pudra rengi abiye elbise almaya gidiyoruz eee ne de olsa kız anası en havalısından en şahanesinden olması gerek diğğğğmi ama :) Her ne kadar kendisi kararsızın önde gideniyse de ben o işi hallettim. Süper bir elbise bulduk tam yılın moda rengi pudraaa, çeker koyarım bir ara çoook beğendim efemm fiayıtıda iyi denk düştü 250tl.

Teker teker başladık bakalım. Şimdiden aradan çıkarmak akıllıca aslında son anda alınacak yapılacak bir sürü şey oluyo çünkü...

Bu arada gelin makyajı için bir makyözle de anlaştım. Kuzenim'in (güzellik uzmanı) arkadaşı olduğundan iyi fiyat verdi. Önce ; walla Hürremcim normalde 600 $ yapıyorum dedi. Ben tabi hiiç istifimi bozmuyorum, hiç üzerime alınmıyorum hahayt 600$ yuuuuuuuuuh diyesim var ama susuyorum (büyük başarı ) :) 14 yıldır bu benim işim vs. sayıyor bana Allahım diyorum ne kadar acep? ' Madem yabancı değilsin 250 tl' bu iş tamam deyip yüreğime su serpiyor :)))) Evet arkadaşlarım makyaj olayını da aradan çıkardım mutluyum.Sırayla gidicek sanırım...

Heee bu arada unutmadan bahsetmeliyim gelin çiçeği içinde Nişantaşında 'İncimiz' çiçekçisiyle konuştuk, her ne kadar Mono'nun ' Neeeee okadar para bir el çiçeğine verilir mi? kaç tane koyacak ' demesine ' Hayırrrrrr ordan olucak bembeyaz güller olacak beni kategorize etme Mono' diye çemkirmemle 'peki peki ' demeisyle bu işte son buldu :)))) zaten bir kerede ' ah Hürremim gözümün nuru, sen ne eylersen güzel eylersin' dese horoz kesicem ( şuan düğün haırlıklarındayım kurbanı bilerek küçük tuttumm eheuehe )

Bir arada davetiyelere bakayım bari hızımı almışken :)))

Öpücük Öpücük....

1 yorum:

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

600$cok pahalıı yahu:)250 iidir ..

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .