14 Mayıs 2010 Cuma

KYBELE_F SORULAMA CEVAP VER BAKALIM

Efendim çok sevgili ortaokul birden itibaren bağlanıp kopmadığım arkadaşım KYBELE_F çok severim kendisini pek çok severim veee geçenlerde kimsenin kendisini mimlemediğinden bahsetmişti şimdii ben onu Ayşe ARMAN ( çok severim ve hiç bir yazısını kaçırmam ) misali sorularımla mimliyorum ve büyük bir yüreklilikle hepsinin cevabını samimi şekilde istiyorum :)  Mimlendin kuşum hade bakem...

1) Kimsiniz kimlerdensiniz?
Efendim beeeeeen, KYBELE F’yim. Sadece buyum!!! Şimdi Can Yücel’e özenip gökyüzünde yıldızım, bir çemberim var, ondan gayrı hiç bişeyim yok sadece ben varım demiiicim, ben babamın kızı, kardeşimin ablası, anamın kuzusu ve abamın rakibiyim  Ben bazen çekemeyenlerden’im bazen de çekilemeyenlerdenim.. Blog sakinlerinden kendi halinde ona buna sataşmayan ama içinde aslında bazen birilerine fena halde dalası olanlardanım Yapıyor muyum yapmıyorum, neden çünkü tahammül edebilme kat sayısı yükseklerdenim diğer yandan da sinsiyim . Bafra’lıyım ve Çobanoğullarındanım. Yok efendim benim dedem paşanın bilmem neysiymiş, şunun şusu bunun busuymuş diyemicem, benim dedem basbayaaa çobanlık yapıyormuş, sonra gelmiş İstanbula 1940ların ikinci yarısında falan. Öyle zekilikler yapıp ticaret hayatına atılıp şimdilerde sosyetenin alışveriş yaptığı bir adam değilmiş rahmetli. Babamda otoboyacısı. Ben 3 kardeşin ikincisiyim ama yaşayan en büyüğüm. Gencim, güzelim az buçuk kültürlüyüm işte. Melek yüzlü bir şeytanım. (Burada KYBELE F kahkaha atar. ) Üniversitenin İİBBFSindeki Kamu Yönetimi bölümünden 1 yıl önce mezun oldum ve şimdi İstanbul Metro’su yapım işini üstlenen iki ortaklı bir şirkette muhasebeciyim. Hayat işte, gazeteci olma hayalinden muhasebeciliğe. Paraya para demiyorum, başka isimler taktım.
2) Vucudunuzda en çok sevdiğiniz yeriniz ? niye?
Vücudumda en sevdiğim yerim popom. Popoma güvendiğimden.
3) Stres atma yöntemleriniz nelerdir?
Mmmmmm…. Beni strese sokanı strese sokmak. Sessiz savaşla. Sonra bu sessiz kalışıma uyuz olup niye şunu demedim Hürrem niye bunu yapmadım Hürrem deyip sana sarmak, ona buna sataşmak. Kendime hediye almak yalnız okuyucu bu noktaya dikkat etsin alışveriş yapmak değil kendime hediye almak. Sahilde oturmak, denize karşı kahve içmek… namaz kılmak hacca gitmek, ay o başka bişeydi pardon.
4) Olmazsa olmaz mekanlarınız ?
Babamın ocağı, Hürremlerin evi, ana kucağı, Afrodit Snin yanı, Zeynep’in başının üstü ……


5) Favori yemeğiniz, favori takınız, favori kıyafetiniz, favori renginiz? ( bu soruya favori rengim : sarı aaa ama pembeyide severim ama bak hatırladım yeşil başlı gövel ördeğin yeşili felan deyip çıldırtma beni tek cevap :) )
Dur dur, yavaş sor, hepsini birden aklımda tutamam. Antep usulu kuru dolma. Küpe. Elbise. Mor.
6) Makyaj severmisiniz? Bize gündelik makyajınızdan bahsedin ?

Makyaj severim. Doğal halimle de öyle duru bir su gibi olmak isterdim ama maalesef içilesi kadar güzel olmadığımdan makyajla etrafımdakileri kandırıyorum. Nemlendirici olarak makyajdan önce acı badem sütü sürüyorum, üzerine ShiseidoSun fondoten. Göz kalemi tercihen siyah ya da saks mavisi. İşte rimel allaık ruj. Rujda fırçalı ruju çok kullanamıyorum, dudaklarım yapış yapışmış gibi geliyo, buna tahammülüm ancak rujdaki çilek tadıyla olabilir.
7) Alıngan mısınız? Ne düşünüpte alınırsınız ? ( soru kazık yerden eheuhe )

Alıngan mıyım ? Mmmmm evet kazık bir soru oldu. İçinde aşağılama varsa, emek sarfettiğim bir şeyi küçümseme varsa evet alınırım. Düşünürüm, bu beni yaralayacağını bile bile bunu söyledi…


8) Yanında sınırsız özgür olduğunuzu düşündüğünüz 5 kişi sayın.
Ne yani şimdi 5 kişi yok diye saymayacak mıyım  Ne gıcığım dimi. Sınırlardan hoşlanmayan militan bir tipim  Ne diyoduk, 1 KYBELE F ikizler burcu olduğundan yanında hep mutlu olduğu bir ikizi var, 2 Hürrem, 3 ….. bilmiyorum ya, bazı insanlarla bazı konularda sınırsız özgür olunuyor.

9) En çok neye para harcarsınız? Neden ?

Orana vurursak eve harcıyorum paramın kayda değer bir kısmını. Ama almayı en çok sevdiğim şey çanta ve makyaj malzemesi. Bu aralar kilo almış olduğumdan pantolon denemekten hiç mi hiç hoşlanmıyorum.

10) Sağlığınız için ve kilo durumunuz için neler yaparsınız ? bizi aydınlatın lütfen .

Böbreklerim için bol su tüketmeye çalışıyorum Sağlıkla ilgili problem yaratacak kadar yağlı ve tatlı yediğimi düşünmesemde tatlı olayını bu sıralar abarttığımı itiraf etmeliyim. Sağlığım yerinde ya hani, o yüzden benim için şuana kadar kıymete binmediği için çok bişey yapmıyorum.

Evet kybele_ f cevaplarını merakla bekliyoruz kuzum kolay gelsin aklına ne geliosa yaz :)
Çok teşekkür ederim, şereflendirdiniz.....

1 yorum:

Pecados da mesa dedi ki...

Olá, Merhaba;

BRASIL!!!!

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .