19 Mayıs 2010 Çarşamba

ÇEYÜÜÜZZZZ....

-Hürrem eksik neyin kaldı ballim ?

-Gümüş çay tepsisi, çay tabağı, bardak ( viski,rakı,şarap) , sürahi, bide ütü masası okadar Kybele_f''ciğim....
Hee bak aklıma geldi sende para vardır, hadi bana beğendiğim ördek sürahiyi bide bardak al!!!!

-Hürrem giiiiiiiiiiit başımdan, yorgan, fön makinesi, kavanoz neyine yetmiyo ?

- Ya ne kadar ayıp bide aldıklarını sayıyosun Kybele_f   pis cimri !! Ne yani almıyomusun kankanın boynu bükük mü kalsın? Hani çeyiz kızın yüz akıydı he haniii nerde? bana veridğim vaaatler nerde eheuehe

- Ufff wallahi kurtulamıcam Hürrem çamur gibisin tamam alıcam ! Allahım ne günah işledim ben ? Nerde yanlış yaptım ? ehehehehehehehe

 
 ( Seçtiğimiz tepsi , çok zarif, çok beğendim içime sindi )

Aynen bu diyologla başladı herşey :) dün buluştuk kuzumla Cevahir alışveriş merkezinde. Gittik Tepe Home bardak baktık beğenmedik :(  Ördek sürahi için Bernardoya gittik 'kalmadı ve onu Türkiyeye getiren biziz bizde yoksa kimse de yoktur ' dediler 'iyide ben onu eminönünde gördüüüm ' dedim . 'ordaki mağazalarada biz veriyoruz ve şuan bulamazsınız diye içimi açtılar ama iki aya kadar gelir dediler. Sonrasında dedimki hadi gidelim kuzum bardakta beğnemedim, sürahide yokmuş  kısmet değilmiş... amaaaa bacıların bacısı Kybele ' ciğim hadi dedi tepsinde yoktu gel şuraya girelim, baktım Jumboya girdi . Bir güzel tepsi beğendiii, yetmedi çay tabağını beğendi, yetmedi şekerlik beğendi, o beğenirken ben hesaplıyorum 'kızım çok oldu burası jumbooooo beee eminönü değil ' modundayım :))))  ' ya sus aklımı karıştırma Hürrem evet başka ne eksikti hmmm' ( wallahi bu kız doğuştan asil ben olsam eminönüne giderdim jumboya girip dünyaları ödeyemem derdim eheheheh ) diyerekten dükkanı topladı kuzum, bende orda küçük çocuk gibi ona buna bakarken pizza bıçağı gördüm, yüzüne bakıyorum masum masum , anladı tabii 'hayır alamaaaaaaaaam almıcaaaam 'nidaları arasında, bonusa kaç taksit yapıyosunuz demesiyle bir yandan bıçağı da kasaya vermesinden anladım ki bu kız bana HAYIR diyemiyor :))) işin kötüsü ben de o da farkındayız :)) ben aklıma ne gelirse istiyorum oda ' çamursun ya walla çamursun ' deyip hadi bugün alalım diyor ehe ehe ehe 

Tüm bunlar olurken bir alet, nesne, anlamdıramadığımız bir cisim, birbirimize bakıyoruz bu ne  yahu ?diye bir de küçük bişey 27 tl fiyatı, sonunda sorduk ' kabak dolmasının dışını çizmek için' dediler ' heeee şu bizim kabağın dışına çatalın dişleriyle çizip bıraktığımız olay için bi de aparat ' hahayt koptuk tabi gülmekten ya çatalın dişleri ne güne duruyor allah aşkına !! ya arap bol bulduğu yağı popsuna sürermiş o misal insanlar neye para vereceklerini şaşırıyolar cidden...

( Bu seçtiğimiz çay tabağımız)






Sonuç olarak benim kınalı kuzum Kybele_f  maxımum 50 tl girip bardak alıcaktı ama o almışken tam alayım modunda baya masraf etti. Merak edenler için yazıyorum fiyatları. Tepsi : 120tl - 8 tane çay tabağı : 72 tl -Şekerlik : 30 tl Pizza bıçağı : 10,75 tl.

Bide ben halen aaaa bak burda benekli çay bardakları var sen bana gelirken elin boşmu gelicen al bunlardan gel şeklindeyim eheuehehehe ' ya kurtulamıcam yaaa walla ahh ahhh ' iç çekiyodu en son bizim ki :)))

 İşte kankalık budur eheuehe, Söz günümde yaptığı kahveler hizmetler, Nişanımda kuaförde yüzün gülsün vs. diye uğraşmaları  bir tanedir bir. Çok şanslıyım ki az ama kalender dostlarım var.  Bak sen bitti sanıyosun ama bitmedi sabahların sultanı :)  Taksitlerin bitsin onu bekliyorum :)  Çiğ çiğ yicek beni bu kez eheuehe
İşte böyle biricik blog arkadaşlarım bir çeyiz seramonisin de sonuna geldik hepinize bol paralı az taksitli günler efendim :)
Öpücük...

4 yorum:

KYBELE F dedi ki...

Sevgili Hürrem okurlar, ben bu kızdan ne zaman kurtulucam biri bana söylesin.

Kıza onu alıyorum bunu alıyorum kasaya geliyorum, elim titriyo zaten bi de ordan bana çay bardağıda al diyo, bu böyle bi insan işte.

Ya bi kandır beni bi içimi ferahlat, de kiyok daha bişey istemicem de yoooook asssla demez. Kurtulamazsın daha bitmedi, alıncak çok şey var daha kızım diyo içimi karartıyo.

BAŞ BELASI BU BAAAAAŞ!!!!!

Çamur gibi bişey işte, illaaaa bulaşacak:))))

Uzak durun derim. Çok yaklaşmayın a dostlar :)))))))))

Daha mutfağa saat alınacak, Allaaaahııımmmmmmm neydi günaaaaaahımmmmmm günaaaaahıııııım neyyydi Allaaaaaaaaahımmmmmmmmm..

Hele o tepsi bi çizlisin ben sana gününü, adama soruyo bide bu makineye girer mi, ciflenir mi Allah'ım yüreğime indircek bu kız benim!!!!!!

Hürrem Sultan dedi ki...

:))) yorumuna koptum ehe ehe ehe Yaaa doğru diyorum cilicem belki temiz bir insanım aaaaaaaaaa ayrıcada evet bitmedi alacakların şurda 4 ayım kaldı zaten :( yazık bana...

mine dedi ki...

çok tatlısınız ikiniz de güle güle mutlulukla, sağlıkla kullanın

Hürrem Sultan dedi ki...

mine;

Teşekkür ederim darısı başına ( evli değilsen tabi ) :)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .