13 Mayıs 2010 Perşembe

TATLI SIKINTILAR...

 

Efendim dışardan bakıldığında ; nişanlı, şurda evlenmesine 4 ay gibi bir süre kalmış, genç, dinamik,herşeyi halleder 'bu cadılıkla bu' şekli bir yurdum insanıyım  hahaytt. Feeeekat amma lakin  siz yabancı değilsiniz ben size gerçekleri acı gerçekleri anlatcam :)  Bir kere aylığımı bulabilen varsa bana haber versin, bulaşık makinesnin taksidi senin, bardak takımının taksidi benim, çift kişilik pike takımının borcu senin, banyo takımının borcu benim derken ben ayın başında dımdızlak oluyor muyum ? oluyorum !!!  ve de yani babamın kredi kartına geçirdiğim yemek takımı,çamaşır makinesi vs. taksitlerini saymıyorum onlarıda ' ben öderim' diye geçirip direkt çamura yattım :) Tatlı arkadaşlarım ve kuzenlerim başladı Hürremcim bizde bişeyler alalım vs. Allahım körün istediği bir göz Allah verdi iki göz  eheuhe Hemen sıcağı sıcağına KYBELE_F sen şunu şunu, kuzenler siz bunu bunu,  Çizgi ( kod isim tabi) bunu bunu,  özetle onlar blöf  yaptılarsada anında pişman oldular ehe ehe ehehehe Napim yahu öfff walla ben sıkıldım be eksik bitmiyo... Hele Monocuğum varya ogg minik kelebeğim artık borçtan harçtan sıkılıp ona çatıyorum ' ya benim yine param kalmadı ben yine fakiriiim bu ay ' diye! tamam diyor zavallı bu ay taksitlerini ben ödeyeyim :) ki onun kartına da hatırı sayılır mikatarda birşeyler geçirdim :) halende geçirmekteyim :)

 Bide böyle benimle aynı kulvarda ( düğün hazırlıkları ) olup ' ayy hayatımın en güzle dönemi, ah seviyorum seviliyorum evimi diziyorum amanda nasıl mutluyum, amanda ev dizmek başlı başına bir zevk' diye dolananlar var ne diim belkide öyle hissediyorlar yada oynuyolar bence b şıkkı hahayt.




Tabiki evleniyor olmak, yeni bir hayat çizmek sevdiğinle, çok güzel tarifsiz ama yani hepte o tat yok yani. Bir kere erkek milleri dediğin ' beni yorma ben ne anlarım eşya seçmekten moodunda, sen seç ama öyle seç ki hem güzel olsun, hem havalı olsun hem kesemize uygun olsun' mantığında kişilikler Allahta onları öyle yaratmış :))) Monocuğum mesela benim nekadar cazgır bir tip olduğumu bildiği halde tv 116 ekran olmasa nooolur? tadında dem vurmaya başladı bile yada 'bir gelinliğe okadar para neden verilir?' şeklinde devam etmekte sonunda oda benim dediğimi yapıyo illaki kırmıyo üzmüyor ama şansını deniyor yani yalan yok :))  varsa 'ay kocam benim düğün zamanı ne dediysem ses çıkarmadan aldı hiç birşeyin fiyatına karışmadı ' diyeniniz ne taraftaysanız o tarafa saygıyla eğiliyorum :) hahayt


  

Bilenleriniz varsa bana yardımcı olun lütfen. Nasıl koltuk seçicem ona uygun nasıl eşya seçicem, ya dükkanda seçtiklerimde evde  bir bütün oluşmazsa diye ödüm kopuyor. Zevkime güvenirim ama yani daha önce en çok eve yeni koltuk seçtik, ama şimdi avizeden,tv ünitesine,halısına bir bütün oluşturmam lasım. Ev dergilerine felan bakıyorum bu ara, tamam da yani bir döşemişler herşey cuk e kardeşim benim evimin kapıları koyu yada yerlerin parkesi koyu vs. bunlar bi döşemiş hepsi süper uyum yani onlardan da pek fayda yok a dostlar :)  Beyaz ağırlıklı dizicem  bu bir gerçek çünkü ferah ev seviyorum...Temizleyince o ferahlığı çokça hissedicem gibi eheuhe

  Daha davetiye seçicem, temmuz başı gibi gelinlik seçicem ve nette baktığım tüm gelinlikleri beğenmedim eheuheuehe Balayı için tur şirketiyle konuşcam pasaportun süresini uzatıcam. İstanbulda ve Adanada düğün olacağı için iki yerde kuaför ve Makyöz ayarlayacağım. Burdan 30 kiş oraya gidices 20 kadın hepsi için en az 2 kuaförle anlaşıcam allahtan biletleri hallettik nerde kalacaklarını da oh yani bunlar aradan çıktı....

Kına alışverişi var daha ... Kına için bindallı, kına tepsisi vs. Ayakkabısı, saçıma takacağım tokası, off off evet güzel telaşlar biliyorum ama cidden bilenler bilir insan nereye ne ödeyeceğini, ne seçeceğini, bilemiyor.
Ama tabi hepsini layıkıyla yapıcam ve her adımı sizle paylaşıcam :) :) paylaştım ferahladım :) bu yaşın dertleri bunlar efendim allah başka dert vermesin ...


11 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

ayy bizimde başımızda bi telaaş var bgnlerde:) temmuz 10da ablamın nişanı olcak kısmetse onun için kafaı yedik:) hngi organizasyn şirketi olcak ne renkler olcak bilmem ne:)
eşyalarını bgnden almaya başladık ki ilerde sıkışmayalım bi dahaki yaza istio zten düğünü bakalım nasip:)

allah yardımcn olsun tatlım keşke her sıkıntının sonu böle güzel bi mutlulua varsa

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

canımcımm hiç kendini yormaa bir bakmıssın ki olmuş bitmiş ..benim yakın ark evlenecegi için sana hem kesene uygun hemde hoşuna gidecegini düşündüğüm birkaç yer sölicem ...
ilk olarak beyaz mobilya ( lake ) için çamlıca mobilyacılar sitesinde "ekol ev " ...internet sitesi yok maalesef ama mutlaka bak derim..
2, olarak kına vs bunlar zaten eminönünden ...
3,olarak nine westte uygun ve rahat yürüyüp deli gibi dans edebileceğin ayakkabılar var :)öpüldün
başka neler biliodumm düşüniym bakim

Hürrem Sultan dedi ki...

Kbr-Bhdr:
Nişan geçti şükür ki :) bak o dönemde benim arkadaşlarım çok yardımcı oldu burda sana çok iş düşüyo her dediğine evet de :) evet süper de ya ne zevklisin de :) tokası takısı kesinlikle sende git karar vermek zor olur ablan için engüzeli olsun isticek o yüzden hep kararsız kalacak :)

Hürrem Sultan dedi ki...

Made By Mine;
Süpersin aynı kafadayız! emin önünü bir iki :) nişan ayakkabım nine west söz ayakkabımıda ordan almıştım çok haklısın rahatlar iyi oldu yine hatırladım :) aklına geldikçe yaz burdayım hepsini kullanıcam söylediklerinin öpücük

KYBELE F dedi ki...

Ay Allah'ım....

Mono'ya laf yok. Adam doğru olanı yapıyo. (Yersen)
Ama mübarek hiç de yemiyosun :)))

Bu ay bardak takımı ve sürahi alacoooook :))) Unutmadım.;)

Hürrem Sultan dedi ki...

walla süper ben unutmuştum :)

aksilaz dedi ki...

Saati kim alıyor?

Hürrem Sultan dedi ki...

Aksilaz:
saat derken ? duvar saatimi bak saat dedin Monoya düğün hediyesi saat alıcam bak daha o var yanmışım ben :)

aksilaz dedi ki...

ben duvar saatinden bahsetmiştim. onuda kybele-f alsın :)

Hürrem Sultan dedi ki...

duvar saati kullanmıcam artık çok banal :) senin evinde de varsa çıkar :)

aksilaz dedi ki...

Yaz bi kenara bu sözünü.

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .