15 Mayıs 2010 Cumartesi

ORDAN BURDAN ŞURDAN...

Resim ekleyesim var  arkadaşlarım :) Ben nasıl ki resim olan blogara seve seve bakıyorsam sizde belki bendensiznizdir :) Buyrun başlayalım...


Adanadayız masanın en sonundakiler kayınvalide ve kayınpeder, yanımdaki görümce C. karşımdaki kuzenim A. Mononun karşısındaki küçük kayınço C. ve yaramazlık peşinde koşan ben :) allahım normal insan gibi duramam hiç ille muzurluk yapıcam :)  Adana kebaplarını götürüyoruz :) ben ve ablalarım misafriz Monocum ve ailesi bizi kebap'a götürmüştü bu gün ...



Adanadaki Esahab_ı Keyf mağarasındayız fakat mağara felan dinlemiyorum sevgi gösteriyorum biricik nişanlıma :)



Çukurove üniversitesinin kampüsü burası enfes bi yer Monocğum  napsın alıştı benim bu hallerime :)) bakınız ne kadar sakin ne kadar oluruna bırakmış herşeyi :) seviyorum seni...


Buda ben Mononun sevgilisi Hürrem :)

 Monocumla Halay çekiyoruz ama ben tam kopmuşum gülmekten :) Böyle kro hallerimizde çook ...




İstanbul mazarası daha en olsun :)) Boğazımız köprümüz canımız kanımız ehe ehe ehe


Çeken Mono olunca bu bakış normal :)))

Yahu öylesine foto eklim dedim ve sürekli Mono Mono Mono evet demkki çoook özlemişim :)))  Diyorum ya bugün bir resim ekleyim varmış ekledim rahatladım öpücük...

7 yorum:

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

maşallahh sana canımm gözlere bakk gözleree:)

Hürrem Sultan dedi ki...

Made By Mine;
Teşekkür ederim şekercim o senin güzelliğin :))

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Şşşşşşt!!!!

Bak böyle fotoları koyma nazar değecek boncuklara...

Mono senin gibisini bulamaz bu kadar diyorum!!!

Hürrem Sultan dedi ki...

Kybele_f ;

İnsanın kankası olması ne güzel yahu iştede böyle şımartır böylede iyi hissettirir :) seni seviyorum

yeşim dedi ki...

maşallah barikallah...
canım bu nasıl güzellik Rabbim nazardan korusun...güzel bir hafta diliyor tatlı yanaklarından öpüyorum

Hürrem Sultan dedi ki...

yetur :
teşekkür ederim çok mutlu etti bu yorum beni :))

cecilia dedi ki...

sevgili hürrem bloğuna yeni göz gezdirme fırsatı buldum, tuğba büyüküstüne benzettim bi an seni, maşallah diyelim, sevgiler..;)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .