1 Haziran 2010 Salı

BONUS KAFA...






Beyoğluna gidersin gözlerini süzersiiin demişler de biz göz süzmekten ziyade işin maymunluğundaydık :)) herkesin böyle bir bonus pozu olmalı diyorum çok eğlenceli hahayt







Gerçekte bu renk saçımız olsa ne komik olurdu eheuehe








 Gezerken bu cadı şapkasını gördüm :)) çok beğendim tam benlik :))



Karekterimle örtüştü sevdik birbirimizi bide süpergem olsaydı tam olucaktım hahayt. Beyoğlu yaa... Vazgeçemiyorum burdan, Terkosa git ucuz ucuz tşörtler  al, fransız sokağına git biranı iç, nevizade de eğlen, hiçbişey yapmadan uzun uzun yürü, canın sıkıldı kimsyei görmek istemiyodun gir kalabalığın arasına unut kendini.... Adanaya gidince seni çok özleyeceğim Beyoğlu.. O zman özledikçe atlar gelirim olur biter :)))
Ahh ahh kuzenlerimle ada sefhası yaparken :))) Herkesin eleştirdiği kocaman halka küpelerim ve ben :)) Yahu ben hlkasız yapamam sanırım. Her türlüsünü seviyorum, büyük , küçük, normal, atın renkli, gümüş... Bir halka küpeye birde küçük taş küplere servet ödemişimdir herhalde onlar kaybolur ben alırım, onlar kopar ben alırım. Bir kulağımda üç delik var bide al al bitmiyor :)


2 yorum:

ceydabural dedi ki...

mor ve pembe saçlar şahane :)

Hürrem Sultan dedi ki...

fotograf penceremden:

Evet katılıyorum sana çok enerjik duruyo :)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .