10 Haziran 2010 Perşembe

EĞLENCEZZZ...

Yarın sevgilim gelioyOoOoOoOoOoOoo....
Mutluyum 1,5 ay oldu yuh yaa. Dünden gittim manikür, pedikür, kaş, saç vs hallettim :) Cumartesi de eğlenceye gidiyoruz. Çok da şık bir mini elbise aldın mı kendime? evet aldım. Eeee okadar görmedi beni görünce çarpılsın okadarlık hakkımda olsun izninizle eheueheuehe.

Elbiseme bayıldım ve süper bir fiyata aldım resmini koyarım hafta sonu. Birde geçen gün siyah tek bant terlik aldım mı? aldım :))  Yani inanlımaz bir şekilde hazırım hafta sonuna :) eheuehe.Sıra Monoda gelsin bak nasıl eğlenicem onunla :)))

Gelmek isteyen olursa bekleriz efem... Meyhaneye gidiyoruz... Dansöz'e para yapıştırıp kurtlarımızı döküces eheueheuehe

Öpücük

1 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Az kaldı, azzzzzz....
Yarın akşam eller havaya :)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .