21 Haziran 2010 Pazartesi

DENİZ ...

Ahh ahhh yaz geldi bir kızgın kumlardan serin sulara giremedim ona yanarım :)) Ben; davetiye, gelinlik derken millet; mayokini, tanga bikini modunda eheueheueheueh
Yok ki şöyle İtsanbul'a yakın yazlığı olan bir arkadaşım maşaallah hepimiz taşralıyız eheueheue. Mono'da ' ben seni denize götürcem' diye kandırıyor ama yemiyorum işte :(

Geçen sene Mersine kız kalesine götürmüştü beni  beş arkadaşımızla beraber. Herkes soyundu dökündü ve atladı denize .. Bu arada ben  pareyomu çıkartmakla, Monoda tepemde dikilmekle meşgul. Bende diyorum ahh ne ince sevgilim el ele denize girmeyi beklio :)) baktım suratı asıldı hafiften 'hmm hadi hemen suya girelim vs. bende safoş sanıyorum sıcak ya hani gir suya serinle demeye çalışıyo !! Yok diyorum krem süreyim 'elimden tutup hadi felan yapıo ' neyse girdik bu kez başladı ' kafandan gerisi suyun içinde kalsın ' aaaaaaaaaaaaaaa sonra anladım kıskançlık damarları nüksetmiş beyimizin neyse duymamazlıktan geldim ben dibe dalıp bacaklarımı havaya dikiyorum su balesi yapıyorum felan :)) bu arada Monocuğum sürekli yanımda ama yani surat asık en son dedim ki noldu? ' çok bakıyolarmış, çok izliyolarmış, allahım sen sabır kimsenin baktığı yok aslında herkes kendi keyfinde ama gelde anlat neyse biraz biraz daha devam edince bu baskı bende bir çığlık ' ahh ben bu kadar sıkılmaya gelemiciğiiim, babam sıkmıyo bu kadar beni aaaaaaaaaaaaaaaa hiç gelemem aaaaaaaaaa baba canım babam nerdesin pufff  moduna girdim iki damla deniz suyu koydum göz yaşı niyetine yüzüme eheueheueheue hemmen dönüş yaptı Monocum gitti kano kiraladı, hepimiz gidip denizin ortalarında rahat rahat yüzdük balıklama atladık vs. Bu arada krem sürmeyi unuttuğum aklıma geldi 'ya dedim bir günde ne olabilir' akşam oldu tabi benim kızarıklıklar bronza döndü ve  bildiğin brezilyalı futbolculara benzedim eheueheue yani yüzüm ve kollarım esmer vucut bacaklar bembeyaz sanırısın tarlada orak sallamışım eheueheue

Neyse ertesi gün istanbula geldim bir kaç deri parçasını sökeyim dedim yüzümden ve  yer yer pişmiş et görüntüsünde bir yüzüm oldu  :(((  Kardeşim bile sabah uyandı  ' abla yüzünde tüp patlamış gibi' dedi. Hemen eczaneye gittim gören şok oluyo, simsiyah saçlar alnım, burnum, kırmızı et, yanaklarım boronz tüm bu görüntünün ortasında ağlamaktan şişmiş yeşil gözler! her renk var yüzümde çok şükür  :( o kadar korktum okadar kokrtum ki iz kalacak diye annemde köydeydi o ara telefondan tarif alıyorum, elma suyu sür iz kalmasın felan diyo ama  elma suyu napacak buna :( iki hafta insan içine çıkmayınca bu iş bitti.
Bakınız ben krem sürmeyi unuttum ve yüzüm mahvoldu siz benim gibi kroluk yapmayın odada sürün öyle gün ışığına çıkın :)) Öyle 12,00-14,00 arası serilip yatmayın acısı fena çıkıyo ıstakoz gibi gezdiğimi biliyorum ben. Yani bide dünya para verip güneş kremi alıyorum sürmeyi unutunca felaket kaçınılmaz :)))
 Yanıp yanıp yengeç gibi yan yan yürüdğümde çok olmuştur eheueheueh
He bide havuza işemeyin :)) hadi denizde dalga alıyo felanda havuzda kalıyo, hadi şimdi kalkıp ' hiç işemedim' demeyin yemicem eheueheue istatislikler sizi yalanlıyor :)))

Öpücük...

0 yorum:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .