16 Haziran 2010 Çarşamba

KULİSsSsSsSs

Ben bu blogu niye açtım içimdekileri dökeyim diye, kimseye söyleyemediklerimi söyleyip rahatlayım diye değil mi ? eveeeeeeet ozman başlıyoruz :) 

1) Doğum günü gecesi ben giyinip süslendikten sonra Mono beni görünce önce bir ağzı açık kaldı çünkü: resimlerde görünen kırmızı mini elbiseyi,  aldığımı dahi söylemedim tamamen süpriz olsun istedim kendisine, amma velakin önce ağzı açık kalan adam sonra başladı, çok dar, çok mini, nasıl oturacaksın?  ne gerek var bu kadar şaşaya? şeklinde konuşup beni sinir etti:( bunu duyan Hürrem ' o halde çıkartıp siyah dizde bir elbise giyiyorum ' dedi. Eğer bunu çıkartıp diğerini giyersem gece boyunca suratımın düzelmeyeceğinden  emin Mono 'hayır kalsın vs.' gibi cümleler kurdu. Kapıda annem ve Çizgi beklediğinden ortalık daha da fazla gerilmesin diye sustum  . Mekana gidene kadar suratlar beş karış arabanın içinde :(  Mekana girdik Keyble_f'yi hemen Wc'ye çekip olayı yaşlı gözlerle anlattım :)) Kızın doğum günü ben içerde sinirden çatlıyorum neyseki arkadaşımın sesi bana iyi geldi, sakinleştim ve  onun gecesinde  hiç mi hiç moral bozma yetkim yok deyip sonlandırdım eski neşeli halime döndüm. Çünkü ortamda biri surat asınca diğerlerinde geriliyo :((  Neyse gittim bide Monoya laf attım vs barıştık çünkü annem ve arkadaşlarım ben gülmezsem üzüleceklerdi. Eğlendik coştuk felan,  gecenin sonunda ' Bana göre burdaki en güzel kız sensin Hürrem ve ben çok kıskandım seni bütün trip bundandı' diye bir itiraf geldi. Yani üzülsem mi sevinsem mi bilemedim  :S  En son Mononun mikrafonu alıp bana şarkı söylemesiyle gece bitti. Ekşınlı başlayan gece duygusal bitti anlayacağınız. ( Bu arada evet elbise süperdi felanda resimlere bakınca balık etli halimden çıkmadığımda çok aleni uyuz oldum biraz ama yazar çakttırmıyor sadece size içini döküyor )


2) Ben bu kızı tanıdım tanıyalı Kenzo Flowers parfüm ister ama kendi almaz biri ona lasın ister eheueheue yoksa envayi çeşit parf
mü mevcuttur.
Dedim o gün bu gün! girdim parefümeriye tek isim Kenzooo... Çünkü biliyorum ki ağırlınca altın taksam bu kadar  sevinmeyecek. Hürremin her dakika borç saymasından bıkmış kybele bu jest karşısında şoke oldu bir müddet gözyaşlarını tutamadı eheueheue tamam abartıyorum sadece teşekkür etti ve sıradaki hediyeye geçti eheueheue ama yani sıkcam deneyecem demiştim ben kendisine sıktım ve kokladım inanmıyosanız buyrun :) Tacizci Hürrem ve yiğidin malı meydandır diyen kybele eheueh


3) Sonraaaa ertesi gün Mononun son günü gidecek herşey güzle başladı Sedocuğumu ulusparkına götürdük dedik güzle bir yer İstanbulumuzun ne güzide yereleri var buyur izle:) Keyifle  kahve içtik vs. Sonra eve geldik uçağa daha zaman var diye ben ve Çizgi girdik mutfağa güle oynaya makarna - salata yaptık dolaptaki anne zeytinyağılılarını çıkarmayı ihmal etmedik. Her fırsatta Monoyla sarılıyrouz karşıklı sevgi gösterisi yapıyoruz haır evde büykller yokken :))) yazık bize gidicek ya üzgünüz felan. Allahım konu nerden geldiyse gelinlik konusuna geldi. Öyle mi olsa böyle mi olsa derken baktım tartışıyoruz ve öyle böyle değil :( gider ayak suratlar asıldı ölesine yalapşap bir uğurlama vs. oldu ve bu banada onada çok oturdu  :((  Hatta itiraf ediyorum o döndü gönlümü alacak bri kaç cümle kurdu sarıldı içten bir şekilde 'sen iste herşey olur' felan yaptı  ama yok benim domuz inadım tuttu ve bir yabacı gibi sadece gülüp iyi yolculuklar dedim . Iyy bazen kendime kızıyorum uzatıyorum çok ...

Ne diyelim düğün öncesi stres mi diyelim birbirimize yeterince göremedik onun stresimi diyelim ? 1,5 ay görme sonra 2 gün gör olmadı :S 

Bunları yazdığım iyi oldu yahu.Ne öyle hayatımda hiç sıkntı yokmuş herşey her dakika güllük gülistanlıkmış pozları sahici olmakta fayda var. Rol yapmaya ne hacet ? insanız ve kırıldığımız kırdığımız noktalarda oluyo ve hep olacak :))

Hadi bu sayfayı Mono'nun bana şarkı söylediği kareyle bitireyimde keyifli bitiş olsun :))


2 yorum:

KYBELE F dedi ki...

Canım benim. O gece çok güzeldin yine, çok keyifliydin. Mono'da iyiki geldi. İyiki....

Hediye için tekrar teşekkür ederim, ortaokuldan beri almak istiyorum deyip doğum günümde sen tarafından alınmış olması beni çoooook mutlu etti. Kıyamıyorum sıkmaya şimdide.

En güzel renklerdiniz gecemde..


İyiki beni tanımışsın :))))))))

simon dedi ki...

aman sıkma canını bütün erkekler böle kıskanç emin ol hepimizde vardır böle sorunlar hem kıskanmayan erkek gercekten sevmeyen erkektir bence:)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .