7 Haziran 2010 Pazartesi

GELİN-KAYNANA-GÖRÜMCE- 1

Hafta sonu itibariyle misaflerim vardı efem. Evet başlıktanda anlaşılacağı gibi Kayınvalide, görümce ikisilisini ağırladık anneciğimle....
Önce ben akıllı uslu gelin Hürrem :))) Havaalından aldım kendilerini. En cici en kocaman gülümsememle. Sonuçta onlar misafir ve baştacı. Kaldıkları günler içinde dahi surat asmamaya, gülümsemeye özellikle dikkat ettim. Niye? derseniz. Şöyleki; ben gittiğim evlerde çok  dikkat ederim ev sahibi biraz suratını assın  çok rahatsız olurum, kendimi yük hissederim, gitmek isterim, bir sürü işi var bide biz çıktık başına gibi bir duyguya kapılırım. He ama tabi anneminde çok ça ' Hürrem gül biraz, Hürrem o surat ne öyle :))) Efendim ben normal mimiksiz durduğumda durat asmış gibi oluyorum :) Halk arasında 'asık suratlı' denen cinstenim yani Allahta beni öyle yaratmış eheuehehe

Neyse gelelim gezi turumuza, İstanbula daha öncede geldiler ama bnu kadar detaylı gezmemişlerdi. Geldiklerine değmesi için yırttım kendimi :)) hiç bir masraftan kaçınmadım :))) Gözünü çıkardım, heryere taksiyle, hep en güzel yerlere, etikete önem verdik efem :))))))) Babamdan da kredi kartını aldım ki sormayın bendeki lüksü eheuehe

Görümce hanıma düğünümüz için 2 tane abiye kıyafet aldık Beşiktaştan. Biri parlemetn mavi kuyruklu, biri mor taşlı. Mavi adadaki düğün için, mor İstanbuldaki. Adanada buranın iki katı fiyatı olduğu için dillerini yutuyolardı efem :)) iki elbiseyi 600 tl oazarlıkla kapattık. Aklınızda olsun abiye alacaksanız Beşiktaşa Sinanpaşa pasajına gidin hiiiç kazıklanmayın süper modeller var.

Sonraki gün hadi dedik sizi Eminönüne götürelim. Ordan da bayağı bir alışveriş yaptılar efem :) Mutfak kavanozları, bıçakları, toka, takı, kahve... Aklınıza ne gelirse.Adanada olmayan orjinal herşeyi topladık desek yeridir :)

Bu resim Eminöününde Kayınvalide -Hürrem-Görümce .

Burada da Annemle Görümcem. Tutturdu görümce turşu suyu içicem diye. Yavrum kromusun için yanar bu sıcakta dememizi sallamadı içti sonrada her görüdğü yerden su aldı hepte bozukluğu yoktru hepte ben ödedim bana zarar eheueheueheuehe 


Şimdi ben diyette bir insanım evden çantama aktivyamı attım :)) kaşığımıda getirdim:)) onlar alışveriş yaparken bende köşede Aktivyamı yerken beni yakaladılar bide gülüyolar evden kaşığınıda getirmiş diye :)) Kayınvalide nasıl bakmış bakarmısınız? koptuk bu resme kendiside diyor ki' ben hatırlamıyorum böyle baktığımı' eheuehe
Onlar alışveriş yaparken anneciğimle bir foto çekilelim dedik eheuhe.....

İstabul manzarasında bol bol resim çektik...Görümceciğim minik kuşum kendini kaybetti bu hallere girdi :)) bana dikkat edin nasıl sakşn nasın huzurlu nasıl olgun takılıyorum eueheueheuehe

Beyoğlundaki Fransız ( Cezayir) sokağına götürdüm onları kahve ısmarladım.Bayıldılar buraya telefonda kayınpedere hava bile attılar ' ahh biz Fransız sokağındayız kuzum,Hürrem bizi buraya getirdi' şeklinde :))


Soğuk ananas ısmarladım onlara Tünelde. İlk kez tadıyorlarmış, daha önce yememişler ehh güzel oldu ozman 'gelin bize hep değişik şeyler yedirdi süper yerlere götürdü' modu oldu :))) Allhım ben ne misafirperver ne gözü gönlü bol gelinim eheueheueheuehe

Galatada balık-bira yapmazsak olmaz dedim ve balık ısmarladım hepimize, tabi biz leyleği havada gördüğümüzden incecik atlerler çıktık neyse ki her resturantta olan şal hizmeti imdadımıza koştu :)

Utanmaz gelin :)) Bide kayınvalideyle bira tokuşturuyo:)) Şimdikiler rahat anacım bizim zamanımızda biz konuşmazdık bunların çivisi çıkmış eheueheheueh

Müessesenin ikrami görülmeye değerdi . Yemekten sonra çay istedik aynen bu şekilde geldi çok beğendim sizde görün istedim...

Daha söytleyeceklerim var ama oda başka post olsun bugünlük bu kadarla kalayım...
Öpücük...

5 yorum:

KYBELE F dedi ki...

bayılırım karanfillere!!!

hatunlara bak gezmiş görmüş.
İstanbul'u talan etmiş.
güzelde olmuş.

benim güzel arkadaşım, ailenle her geçen zamanın böyle keyifli olsun.

elimizde ;)

güler yüz ve tatlı dilinin devamını diler öperim.

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

allah bozmasın canım tadınızı ..hep böyle olsun inşş:)

Hürrem Sultan dedi ki...

Made By Mine:
Amin canım hadi darısı başına ;)

Kybele_f;

Gezdik yedik içitik bacım :) walla çok emin değilim her an çirkef tarafım çıkabilir malum ben uzun süre iyi olamıyorum ıskılıyorum eheueheue

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Ehueh güzel kızlar topluluğu. Allah ağzınızın tadını bozmasın. Hep mutlu olun, her gününüz böyle geçsin. Yeyip içip gezin, eğlenin. Duvarlara vurun.
Bu arada çok güzelsin sen :) Allah nazardan saklasın seni..

Hürrem Sultan dedi ki...

Gülenim:

Amin canım güzel dileklerin için. yok be okadar güzel değilim allah bir renkli göz vermiş gerisini koy vermiş :))))
öpücük

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .