13 Nisan 2010 Salı

ADANA ADANA...


Efendim ben 12/01/2006 bir aşık oldum bir aşık oldum...Evet buraya kadar süper :) aşık olduğumda bana aşık hemde çoook ( burda yazar havalara girmektedir) hahayt
Gel gör ki; ben doğma büyüme İstanbulluyum namı diğer Yeditepeliyim ama o Adanalı, evet Adana da süper bi şehir havadar,yollarda portakal ağaçları var,trafik derdi yok,yemekleri güzel,herşeyi geç adanada sevdiğim var....


Ama Fakat Lakin ben bir aile kuzusuyum,arkadaşlarıma düşkünüm,İstanbul aşığıyım!!! Gönül ferman dinlemiyor malesef, beeeeen bu eylül adanaya taşınıcaaam artık oralardan seslenicem,herkesi arkamda bırakıcam; annemi,arkadaşlarımı,kuzenlerimi,herşeyimi beni ben yapan herşeyi ühü ühü ühü.İllaki oralardada arkadaş edinicem, bir doktor,öğretmen,polis olsaydım zaten şark hizmetim olacaktı il il güzel ülkemizi gezecektim diye avutuyorum kendimi:)
Adana'ya 5 sendir gidip geliyorum, ama geçtimiz zamanlarda ablalrımla ( kuzenlerim) gittim.Yine aynı adanaydı,yine aynı hava,aynı sıcaklık,aynı kebap,aynı balık...görünürde tabi... ama ben neden daha fazla mutluydum? sanki adana adana oldu.

Çünkü ailemden bir parça yanımdaydı gözlerine baktığımda ne demek istediğimi anlayan insanlar vardı yanımda,acı yiyip dilim acıdığında ekmek içi verenler vardı,elimi bi yere çarptığımda 'gel buraya yaramaz koca kız oldum ama yaramazlığın geçmedi!bu küçüklüğünden beri böyleydi'diyenler vardı, içimdeki çocuk zıp zıp zıplamaya başlamıştı hahayt Beni tanıyanlar bilirler öyle romantik,duygusal biri değilimdir ama şunu çok net biliyorum ki insanın ailesi nerdeyse mutluluk orda.Hayat sevdiklerimiz olmadan bir hiç....Mono bile dudak büktü 'senin bu kez gözlerin gülüyor demek ki; ablaların gelince böyle oluyorsun' diye:) ogg krocum adanalı sevgilim,tabiki öyle, onlar benim ailem ama unutmaki ben sana Evet dedim :) kıskançlığı geçti hemen biricik nişanlımın :) ...


Alışıcam tabiki adanayada herşeyede ama işte aileyi,arkadaşları, arkada bırakmak koyuyo beee... Çaktırmıyorum ama çOoOoOoOoOoOoOk koyuyo....

6 yorum:

YEŞİL dedi ki...

İNSAN EN DEĞERLİSİ AİLESİ KUZENİ SEVDİKLERİ ZANNEDİYOR TAAKİ EVLENENE KADAR.AMA Bİ BAKMIŞSINKİ HAYATINDAKİ O SÜPPER İNSAN HERŞEYİN OLUVERMİŞ.HER NE KADAR EWET SEVİYORUM HERŞEYE VARIM DESENDE 3-4 DAKİKA SONRA DUR DİYOR DEĞİLMİ BİR SES.YADA VAZGEÇ DİYOR GENEDE VAZGEÇEMİYORSUN.SAKIN VAZGEÇMEDE ZATEN.GÜN GELİYOR O BÜTÜN SEVDİKLERİN BİRBİR AYRILIYOR YANINDAN.KİMİ GÖÇÜP GİDİYOR,KİMİ SENİ UNUTUYOR,KİMİDE SADECE TELEFONLA ARIYOR YAKININDA BİLE OLSA.AMA İŞTE O O SENİ ASLA BIRAKMIYOR.SENDE ONU BIRAKMA VE GİT.İNSAN YAŞADIĞI YERE ZAMANLA ALIŞIYOR.BENDE İSTANBUL'DAN AYRILIRKEN İLK AYRILDIĞIM GÜN KİMSEYE MÜSAADE ETMEDİM HAVAALANINA GELMESİNE VE HALADA ÖLE.Bİ TUHAF OLUYOR İNSAN SANKİ HERŞEYİ YIKIP GİDİYORMUŞSUN GİBİ BİR EL BİLE SALLAYAMADAN GİDİYORSUN.BELKİDE AĞLIYORSUN YANINDAKİNE BİLE HİSSETTİRMEDEN.AMA ŞÖYLE DÜŞÜNKİ GİDECEĞİN YER ÇOK BÜYÜK BİR ŞEHİR.HER ŞEY YAKININDA HER İSTEDİĞİNE ULAŞABİLECEĞİN ŞEKİLDE.Bİ DE BENİ ÖRNEK AL KENDİNE.KAPSAMLI BİR MARKET ALIŞVERİŞİ YAPABİLMEK İÇİN 2.5 SAAT YOL GİTTİĞİNİ DÜŞÜN.HER NE KADAR BURASI BİZİM İÇİN GEÇİCİDE OLSA NEREYE DÖNECEĞİM BİLE BELLİ DEĞİL.ÖYLE OLUYORKİ İNSAN BİR KERE İŞTE BU O INSAN DEDİĞİNDE BİLİNMEYENE BİLE GİDİYOR TIPKI BENİM GİBİ.SEN HEP MUTLU OL GÜZEL SURAT.ENDİŞELERİN OLMASIN EMİ.....

YEŞİL dedi ki...

ARKANA BAKMADAN GİT ASLA PİŞMAN OLMAYACAĞIN MÜKEMMEL BİR EŞ:)

Hürrem Sultan dedi ki...

:) öyle diyosan öyledir sen tecrübelisin ve sana inanaıyorum:) gidicem sizde bana misafir gelirsiniz adanayı alt üst ederz:)

YEŞİL dedi ki...

söz veriyorum geleceğimmm.ama mutlaka rakı falanda yapmalıyız ona göre tatlımmm

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Ve inan bana da çok koyuyor... Biliyorum hayatının arkadaşını dostunu eşini kardeşini sevgilisini aşkını... sevdiğin adamı buldun; bu beni mutlu ediyor. yinede üzülüyor işte insan. İnsan değil miyiz bizde üzülüyoruz işte.

Orda da ailen olacak, arkadaşların olacak, kendi hayatın olacak işte. Nereye çekersen oraya gidecek olan ve senin aslında sıfırdan kuracağın bir hayat. Bence heyecan verici...

Uzakta olacaksın ama biliyorumki yakınmsın her zaman olduğun gibi.

Kaptı Adanalı İstanbul'un güzel kızını.... Kıymetini bilsin çeker alırız ona göre!!!!

Hürrem Sultan dedi ki...

Evet arada çekin alın özlesin:) öle el altı sanmasın arkası var bunun yanlış yapmam desin :P

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .