20 Nisan 2010 Salı

HASANKEYF... MARDİN MİDYAT...

Hasankeyf'teyiz ben poz peşindeyim monocuğum krocuğum tel konuşurken :) yaramaz ben. Seviyorum böle pozları çok doğal aha aha bayaa doğal aha aha aha



Eğleniyoruz...


Hasankeyf... Burası sular altında kalmasın... Çok güzel...






Çok yorulduk dedik 'buranın nesi meşhur?' Tabiki KABURGA DOLMASI,BÜRYAN'ı .. tamam dedik nerde yenir? Selim usta'da ok dedik!! kırdık direksiyonu ve Selim Usta biz geldik....




Bir insan benim kadar gezmeyi severmi a dostalar :) Şimdide mardin deyiz... Aşağıda ki resim midyatın göbeğinde bir anıt sefkilimlen...
Burası eski bir hanın avlusu diyim..



Bu altta görmüş olduğunuz konak'ta meşhur 'SILA' dizinin çekimlerinin olduğu konak ,ama içi boşken bir çekiciliği yoktu... Boran ağa olarak sefkilim vardı e Sılada ben oluyorum izninizle aha aha aha aha



Çayım olmadan asla dakikaları hahayattt



Gidin yahu güsle ülkemizin her yani ayrı zevk ayrı keyif vaadediyo .Oturmayın evinizde marka giyeceğinize,pahalı telefon kullanacağınıza,gezin görün,dğnya insnaı olun,vizyon sahibi olun, bu hayat bir kereliğine verilmiş bize,tadını çıkartın öptüm muju muju.

0 yorum:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .