30 Nisan 2010 Cuma

DİYETLİ GÜNLER...

Evet sonunda diyete başladım mutlu ve gururluyum bide sabah uyanıp koşarsam değmeyin keyfime...
Aslında başlamakta zorluk çekenlerdenim bir de telesekretere konuşamayanlardan ehe ehe konumuzla ilgisi yoktu aklıma esti yazdım kabul hahayt.
Şimdi efendim ; sabah klasik olarak, peynir,salatalık,domates,zeytin yiyorum, kuşluk dediğimiz 10-11 sularında bir meyveee, öğlen et ve sebze, 15-16 suları gibi bir iki tane bisküvi ve akşam sebze yoğurt... Ama tabi istersem sütlü tatlı yiyeceğimi bilmem beni rahatlatan. Gazam mübarek olsun ve söz yarından itibaren sabah kalkıp koşacağım... Sürekli su içme halindeyim ...guluk guluk ses çıkarıyorum yürüken :)
Sabırsızım sabırsız iki gün yemedim ya hemen bakıcam göbek çekildimi, yüzüm kaşık kadar kaldımı hahayt. Yani sanki 2 günde aldım bu 7 kiloyu ... Çok stres yapmıyorum çünküüü stres yaptığımda ertesi gün bırakıyorum!  hırsımdan daha çok yiyorum bu kez sinsi sinsi ilerlicem...
Bide yani bizim milleti hiç anlamam ya!!! diyetteyim diyorum ' aaa senin neren var aaa! ' allah allah varki yapıyoruz yani dimi. Yoksa ben mazoşist miyim? kendimi mahrum bırakım en büyük keyfim olan tatlıdan abır cuburdan aaaaaaaaaa deli ediyolar beni. ' yok sen abartıyosun daha neren kaldı ' diyolar sonrada 'hmm biraz göbeğin çıktı o elbisede ' allahım bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Bir kerede biri duyup ' kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle yap ' demedi demicek ben size söyleyeyim.
Birde herkes beslenme uzmanı sanırsın. 18:00'den sonra yeme tamam! Ekmek yeme tamam! Şekeri kes, unu kes ! walla mı ? Hiç bilmiyordum inanın :)
Bide yani benim diyetisyene gitmişliğimde var eee sonuç cıks. Yahu insan kendini hazır hissetmediği zaman ne yapsa boş olan paracıklara oluyo sürekli bir el değiştirme hali :)  Varsa diyet yapanını yazın gaza getirelim birbirmizi ekürü olalaım ehe ehe ehe ehe
Zayıf kalın efendim öpücükler...

8 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Hürremciiiiim :)

Başarılarının ilk günkü gibi devam etmesini dilerim.

Bende sinsi sinsi kilo vermeliyim, diyet denince bi çekiyorum kendimi, sanki ceza vermişler bana, önümden çekiyolar yemekleri gibi yedikçe yiyesim geliyo, kendimi kaybediyorum yemek yerken.

Yavaş yemek lazım'mış.....

Heeee bi de çok biliyo onlar.

İnce kollar ince bacaklar olmalı.

Yaz geliyo!!!!!!!!!!!!!!!

Hürrem Sultan dedi ki...

Evet ballim aynen kimseye sölemden çaktırmadan ' ayy çok tokum ' ayağına :) ince bel ince kol :)

erkan bal dedi ki...

tanrım yine bir diyet sayfası. ben meysu içsem yarıyor. diyet sadece niyetle olsa ben beş vakit diyet yapıcam:)
saygılar.

Hürrem Sultan dedi ki...

İbrahim Ortaç:
niyet olmadan diyet olmaz diet olmadan niyet allahım bu ne yaman çelişki :) yaz gelio daha çok diyet sayfası çıkar karşınıza :) saygılar

aleyna dedi ki...

merhabalar.tesadifen rastladığım blogunuza.diyet yazısını görünce e mecburen okudum.hayatının üçte ikisini onunla geçiren biri olarak.iki çocuğum var.17 kilo fazlam.1 nisanda kafama koydum.sporla başladım.bir ay nasıl kalkarım nasıl yürürüm dedim.ama dışarı kendimi attım ve çok mutluyum.tam bir ay oldu.iki üç gün çok yağmurda gitmedim.kendimi fit hissediyorum.5 kilo verdim.yavaş yavaş .en güzeli.eylüle kadar zamanına varmış eminim başarırsın.kolay gelsin.

Hürrem Sultan dedi ki...

aleyna;
Sana katılıyorum bir kere kalktım mı gerisi kolay iş sabah o cesareti göstermekte :) 5 kilo vermişsin süper :) darısı başıma eylül dedim ama temmuzda gelinlik provaları başlayacak umarım veririm :) kilo verdikçe bana yaz lütfen gaa gelip inceceik hatunlar olalım :) çocuklara öpücük ...

aksilaz dedi ki...

@Hürrem
15 günde bir verdiğin kiloyu yaz. Verdiğim gaz ne kadar işe yarıyacak görmüş oluruz :P

Hürrem Sultan dedi ki...

aksilaz...

tamamdır yazıcam, koşmaya başladım çok umutluyum kendimden :)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .