7 Nisan 2010 Çarşamba

AKBİLİM ÇALINDI !!!


Ya ne kadar küçük beyinli insan var İsatanbul'umuzda, aldığını bulduk sanan,üç kuruşa tamah eden... Dün sıkış pıkış son merdivenine binebilmeyi başardığım 500T halk otobüsündeydim.Herzaman ki gibi akbillerimizi toplayıp uzattık,elden ele basılıp geri gelecekti güyaaa... Eeee bekle bekle ineceğimiz durak geliiyodu artık,bağırdık hafif hafif 'akbillerimiz nerde? ' tarzında.tık yok.En son arkamdaki bayan ' ben temizlik işçisiyim ve 110 tl verdim, alan geri versin çoluğumun çocuğumun hakkı' die ağlamaya başladı.Yanımdaki 50 yaşlarındaki adam da 'bari anhtarlarımı versin akbil onun olsun ' die inledi.En son ben avaz avaz'inanmıyorum ya bu kadar terbiyesizlik, hadisizlik olmaz' demeye başladım.Ya herşey de çalınabilinir mi? Yuhh diyorum yuhhh alan onu rula yapıp münasip biyerine inşallah....
İlk kez bişeyim çalındığından mı? aptal yerine konmuş olmak mı? bilmem beni hüngür hüngür ağlatan :( kesinlikle olayın maddi boyutu değil bu kadar güvensiz bu kadar aciz insanlarla yaşıyo olmak beni delirtti.
Canım mono'm da ' dert etme Hürrem ben alıcam yenisini sana,hiç para ödetmicem sana' die beni telkin ediyodu. canımm oggg. ama tabi konu maddilik değil bu kadar aptal yerine konmak çok uyuzzzzzzzz edici.

4 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Cebinde parası olmayan, sadece akbille dışarı çıkan insanlar var. Gittiği yerde zor durumda kalacak olan insanlar var.
Yazık....

"....yalnızca bir günah vardır, tek bir günah.O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar hırsızlığın çeşitlemesidir..." ... ... ...
"Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun." dedi Baba. "Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde , birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. Anlıyor musun?" ... diye bir şey okumuştum Uçurtma Avcısı diye bi kitapta. Paylaşmak istedim.


En büyük günahı işleyenle karşılaşmışsınızda haberiniz yokmuş.

Geçmiş olsun Hürremciğim.

Hürrem Sultan dedi ki...

Çok güzel yazmışsın sevgi kelebeğim.Cidden hırsımdan çocuk gibi ağladım. Ne pespaye,ciğeri beş para etmez insanlarla yaşıyoruz bu güzel memlekette...

Kbr-Bhdr dedi ki...

ayıptır arkadaşım ya bu kadar da olmaz yani..

insanlar ne kadar aciz ne kadar iğrenç olmuş başkasının 3 kuruşuna tamah ediolar..
o bayanın lafı çok oturdu içime *ben temizlik işçisiyim ve 110 tl verdim, alan geri versin çoluğumun çocuğumun hakkı*
yazıklar olsun!

Hürrem Sultan dedi ki...

Kbr-Bhdr ; evet çok haklısın ama işte ayıp nedir bilmiyo bazı küçük beyinli insanlar :(

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .