19 Nisan 2010 Pazartesi

KAPADOKYA KAPADOKYA KAPADOKYA


Kapadokya kadar merak ettiğim az yer vardı sanırım gittim gördüm ve resmen büyülendim tek kelime BÜYÜLENDİM... O kadar güzel ki peri bacaları anlatılamaz,doğal el değmemiş,saf,naif... Gitmeden ölmeyin derim. Göreme,Uçhisar,Kapadokya...
Eee yani yeni yöreye gidince ilk iş nedir? Yöresel yemek yemek tabikii...Efendim buraların kralı nam_ı diğer 'Testi kebabı'; enfes, dillere destan bişey.Garsoncuğum minik kuşum küçük bir çekiç getirince aaa dedim wallahi bu zevki ben yaşıcam :) kendim kırıcam süpeeeeeeeeeeeer!!! e yani şimdi turistler bizim ülkemizi tercih etmesinlerde ne yapsınlar? Biraz abarttım çok hızlı vurdum bir kısmı kebabın içine düştü hahayt. Ama siz benim gibi yapmayın 'İNSAN OLUN' düzgün kırın aha aha aha aha. Mono'cuğum beni götürüken 'Hürremciğim bak ben 'asmalı konak' zamanı geldim buraya ve testi kebabını 150tl yedim' diye beni bilgilendirmişti, yani 'testi kebabı diye tuttururcaksın biliyorum ama şansımı deniyorum belki vazgeçersin' eheuheuhe. Tabii işin şakası ozaman dizi varmış ve çok revaçtaymış ve kazıkmış herşey burda.Onların 150 tl yediği testi kebabını biz bu kez 13 tl yedik. Hatta bayağıda güldük 'kuzum iyi kazıklamışlar sizi' diyerekten...



Bu üstte gördüğümüz Motorsikletin hormonlusuna da ATV diyorlar. İkinci gidişimizde bisiklete binelim demiştim ben.Monocuğum daha bir atraksiyon yapıp hadi bunlara binelim buyurdu iyiki buyurdu acayip keyifli. Önceleri zaptetmekte güçlük çekiliyor,ama sonra alışılıyor. Hatta ATV ilgili unutulmaz bir anımı anlatayım da anılarımız tarihin tozlu sayfalarına hapsolmuş olsun hahayttr.
Şimdi efendim biz bu aleti kiraladık ama Monocuğum ' aaa Hürrem sen yaramazsın kesin bi tarafını çizer yaralarsın sen benim arkama otur keyfine bak,perileri seyret yorulma istediğinde kullandırcam' diye beni kandırdı. Sonra (kaçınılmaz son) arkada oturmaktan sıkıldım 'yaaa bende binicem ühüüü'diye çıs çıs çığırmaya başladım.Neyse öne geçtim Mono arkada; direksiyon hakimiyetini hafif kaybeder gibi olmamla monun arkamdam kollarıyla direksiyonu tutması o kocaman bacaklarını yere sürtüp durdurmak istemesiyle biz kendimizi kabak tarlasının içinde bulduk :))) Hoca bizi göremeyince arkaya bir geliyor ki; biz kabak tarlasının içinde gülmekten kopmuşuz hahayt Herzmanki gibi Monocuğum hakimiyet onda olmadığı için, korktu Hürreme bişey olacak diye ( burda yazar havalara girmekten çekinmemekte eheuhe) ayaklarını yere fren yaptı. Bu arada bacakları morardı derileri soyuldu tabii acıdı,kanadı... Kapadokya hatirası oldu ona ehe ehe he.



Buda ATV 'den kazasız belasız indikten sonraki halimiz :)))

Aslında balona da binmek istedim ama cidden korktum ve çok pahalıydı yahu :P
Bir de tabiki; çamurdan kase yaptım,bir kaç tanede hediyelik aldım katkı olsun yöreye mantığı :)
Oralarda gezerken gözüme deve çarpmasın mı? çarpsın :)Mononun yüzüne baktım 'tamam dedi anladım deveye bineceksin ' ehe ehe 'hadi bin bakalım' tam binicem zırrr telefon arayan bi tanecik annem, demesin mi ' dikkat et develer bazen binenlerin ayağını ısırıyor' haydaaa!!! Tırstım tabi... Bu korkuyla binene kadar deve ayağa kalktı, bu kez de gözüme çok büyük göründü, 'yok ben binmicem 'deyince 'yok yok olmaz sonra konuşacaksın, deveye bindirmedin beni' diye 'yok hiç almim hadi bin' diyerekten Monocuğum bir kez daha ne kadar beni!! düşündüğünü belli etti ehe uhe euehe.Merdivenle deveye bindikten sonra; ciyak ciyak ' monooo monooo resmimi çek eşe dosta hava atıcam, bu olay kaçmaz çek çek' diye bide utanmadan kamereman cevat kelle mooduna soktum sevgilimi, allahtan benim bu hallerimi bile bile beni sevdi bağrına bastı eheue he
Seni seviyorum Mono her şekilde seviyosun ya beni, naparsam yapim,walla BÜYÜKSÜN eheuheueheu.

2 yorum:

KYBELE F dedi ki...

Eeeee peki bundan sonra nereye çufçufluyoruz :))))))

Hürrem Sultan dedi ki...

haritada parmağımız nereye gelirse :)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .