8 Temmuz 2010 Perşembe

ADANANIN YOLLARI TAŞTAN

Pazartwsidwn itibaren Adanadayım evime eşya seçmw işiyle meşgulum :) Çok tereddütle gelmiştim buraya gözümde büyümüştü herşey nasıl olacak? Nasıl eşya seçicem vs. ama şuan eşyaları seçmiş perdeler için birazdan ölçü vermeye gideceğim :) Eşyalarımı çok beğendim içime sindi hepsi :) Mutluyum :)  Monocuğumda mutlu ben sorunsuz cırlamadan hallettim die eheueheueh bide. İşin komik yanı benm Adanadayken Mono Antalyada çalışıyordu tüm eşyaları almaya, ben annem kayınvalide ve kayınpeder  gittik.Tabi haklarını yemiyim hiç birşeye karılmadılar ben döne döne satıcıları yora yora seçtim erheuheue

Şimdilik bu kadarla yetineyim cafeden bu kadar seslenebiliyorum...
Öpücük hepinize...

5 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Fotoğraf yükle en yakın zamandaaaaa!!!!

Adsız dedi ki...

özlemisdim beyaaa, arada bir yaz buraya, fazla özletirme kendini.

blogunu bir kac hafta önce tesadüfle buldum ve hergün bakiyorum, cok süper yaziyorsun, cok sempatiksin.

Hürrem Sultan dedi ki...

Adsız:
Teşekkür ederim yorumun beni mutlu etti ama sanırım sen yazmıyosun blog?sadece okuyucusun?

Adsız dedi ki...

mrb,
evet blogum yok sadece okuyucuyum.
Bazen düsünyorum acaba bende mi bir bloc acsam ama cesaret edemedim simdiye kadar:)
Kendine iyi bak.

Hürrem Sultan dedi ki...

Adsız:

:) peki cesaret ettiğinde bizde seni okuruz sende kendine iyi bak ...

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .