30 Temmuz 2010 Cuma

ÇOCUKLUK...

Küçükken  henüz saçlarım simsiyah olmadan açık kestane olduğu dönmelerde :) yeni bir yere gittiğimizde tanımadığım bilmediğim evlere bakıp acaba içinde kimler yaşıyo diye düşünürdüm. Neden bu kadar kafa yorardım onu da bilmiyorum ama çok zevkli olduğu kesindi.

Bir evin penceresine bakar kurmaya başlardım. Belkide; orda benim gibi çocuklar vardı ve babaları onları dövüyordu, belkide; üvey anneleri vardı onlara sürekli bağırıyordu, onlar çok mutsuzdu, bide bu kurduğuma inanıp onlar için ağlardım eheuehue 

Ya da; o evdeki benim yaşlarımdaki kız, çok zengindi... Belkide çok fazla oyuncağı vardı, pamuk prenses gibi giyiniyordu, hizmetçileri vardı, odası pembeydi, heryerde barbi bebekleri vardı, özenilecek ipek saçları vardı ama benim ki daha ipekti :) onunda gözleri yeşildi belki. Her görenin 'büyüyünce çok canlar yakacaksın' dediği türden. Ozman da o kıza uyuz olurdum, kıskanırdım ne demek canım o kim oluryormuş(du)!  bu kezde kuruduğum hayale inanıp kıza yeniden uyuzz olurdum iyi mi? :)) çocukken ne kadar saf oluyormuşuz yahu...


Bir bebeğim varken ikincisi alınırken de sinir olurdum ben :) Şimdi hangisini çok sevecektim? offf aslında gönlüm yeni bebekten yana ama eskisi üzülürse ? onada yapılmazdı şimdi bu güne kadar ona elbise diktim onun saçlarını taradım kıskanır diye istemeye istemeye onunla daha çok oynardım diğer yeni bebeğe çok pas vermezdim allahım adalet duyguma gıpta ediyorum eheueheuehe.

Uykuma ozmanlarda çok düşkündüm. Okuldan geldikten sonra annemin koyduğu yoğurtlu ıspanağı yerken ıspanağın içine yüzümü koyup uyumaya devam etmişliğim var eheueheueheueh.

 Bide kocaman pandam vardı :) annem onu makineye atmıştı, boynu incecik kalıp vucudu şekilsizleşmişti, gayet komik gözüküyodu ama şimdi şekli bozuldu onu sevmemek olmaz diye onu da dışlamamış her oyunuma katmıştım. Üzülmesin die dışlanmış hissetmesin diye eheueheueheueheueh 

Ve ... Bakıyorum .. Şimdi de öyleyim... Gelir seviyesine, kıyafetine, konuşmasına bakmam arkadaşlıklarımda. Her çeşit insanla konuşacak şey bulurum ben.Konfeksiyoncu arkadaşlarımla işlerin yoğunluğundan, kumaş tozundan, ssk yapıldı mı yapılmadı mı?, Master yapan arkadaşımla Ales'e nasıl hazırlansam'ı, evli çocuklu arkadaşımla eşini bebeğine günde kaç gram mama verdiğini..... İlle bulurum kimseyi yadırgamam... Okuduğum üniversitede hatta, kuaföre gittiğimde bildiğin hayat kadınıyla oturup erkekleri konuşup yerlere yatmışlığım, pazarda görüp herkesin bakışları arasında ona sarılıp,öpmüşlüğüm, gelirken vedalaşmışlığım var.  Üzülmesinler diye... Dışlanmış hissetmesinler diye... Parası yoksa benim gibi giyinip gezememişse aldığı parayı aileye vermişse ne yapabilir yani? Yada bizim kadar şanslı olmayıp bir şekilde bedenini parayla satıyorsa ne yapabilir? eminim ki bu onun genç kızlık hayali değildi!!!!  

O yüzdendir etrafımda adam ayıran insanlara, yukardan bakan birilerini görünce dayanamam, her lafını baltalarım, uyuz olurum, cevaplarım çaktırmadan çok sert olur, mümkünse çok kıl davranırım bile isteye...
:))

Ben pandamı bile evciliklerime kattım sırf üzülemesin diye eheueheueheuehe.  Bide yani çok sevilen bir çocukluk geçirdim, hep el bebek gül bebek oldum, yani okuyanlar 'anam kız hep dışlanmış napsın ' gibi birşey düşünmesin eheueheueheueh.

Öpücük...

4 yorum:

KYBELE F dedi ki...

Oy ne tatlı !!!!
Yerim ben minnacık ,Hürremi, gözümün önüne geldi. Ne tatlı.
Ne kıyımsız. Hala da öyle.
Herkesle konuşulacak bir şeyi var bu kızın. Hep demişimdir. Hiç sohbetsiz kalmaz. İnsansız kalmaz. Her yaşa her ayağa gibi bir şey...
Lisedeyken hocalar bile sohbet ederdi seninle, eşlerini anlatırdı, üniversitede dersen arkadaşların, akrabaların,ortaokul liseden ilkokuldan gelen tanıdıkların.. üniversite sonrası bu gruplara iş arkadaşların eklendi, gittiğin yerlerdeki insanlar seninle hep bir şey paylaşmaya devam etmek istedi....

Güzel insansın, kıyımsız insansın vesselam.

Mono'ya çemkirdiğine aldırmasın kimse..

Pamuk kalbin senin...
Seversin insanları.
İnsanlarda seni.
Bende seni!

Mucuk!

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

yazını okurken kendi çocukluğum ve bana okadar benzeyen yönler bldum ki. bnimde hatt en çok kapıcımızın kızı vardı onunla oynardım ben kimse oynamazdı hatta kapıcı kızı dediler diye aşalayanları döverdim. bu da yetmiyormus gibi bende kendimi öyle tanıtırdım:)))büyüdükçe saflık geçiyor mu hayır:? insanın özü iyiyse hep öyle kalıyor.. tıpkı bizler gibii
sevgilerr

Hürrem Sultan dedi ki...

Kybele_f :

:))) swni seni seforum:)

Hürrem Sultan dedi ki...

Dicle kıyısında masal kentim :

Evet biz böyleyiz ve böyle olmaktan gurur duyabilirizz :)

öpücük

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .