16 Temmuz 2010 Cuma

ŞANSBÖCÜĞÜ




O biiiiiirrr en sevdiğim...
O birrrrr en çok kavga ettiğim...
O biiiirrr evde yokken çok canımın sıkıldığı...
O biiiirrr bana en çok laf ebeliği yapan :)
Obiiiiiirrr 'abliy abliy ' diye dolaşan...
O biiiirrr elimi öp dediğimde kesin işine gelen birşeyi aldığım için sektirmeden öpen :)
O biiiirrr dağınık....
O biiiirrrr ben evde olunca esen gürleyen ben yokken telefon açıp yanına gelmek istiyorum diyen...
O biiiir gözlerinin yeşili belli olsun diye güneşe göre açı ayarlayan :))...
O biiiir nasıl olmuşum? dediğimde 'hiç güzel değil' diyecek kadar kıskanç...
O biiiir pc uzmanı...
O biiiirrr yakışlı...
O biiiirrrr Şansböcüğü...
O benim kardeşim canım...

Doğum günün kutlu olsun Şansböcüğü ablan kurban olsun sana sıkı sıkı sarıl bana .... :))) Evde bu şarkıyı söylerim ve birlikte güleriz :) Bülent Ersoydan 'ablan kurban olsun sanaaaaaaaaaa sıkı sıkı sarıl bana kuuuurban olsun ablan sanaaa :)

Öptüm seni canımın içi İyi doğdun...

0 yorum:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .