22 Temmuz 2010 Perşembe

NE YORULDUK BEEE...

Evet farkettim blog evlilik bloğu olma yolunda gidiyor. Aslında böyle düşünmemiştim daha çok geyik yapıp daha çok ti'ye alacaktım, herzaman yaptıpğım gibi :) ama lakin fekaaat çünkü öyle olmadı :) eskiden ben bu işlere girmeden önce böyle eşya, tül, perde konuşan kişileri yarım yamalak dinlerdim sıkılırdım çok öfff derdim ne bu yahu! hayat bu mu? ıyy aile sorumluluk yok ev yok borç nasıl bana uzak nasıl düşünülmeyen :) ben sadece gezeyim yeni yerler göreyim, alışveriş yapayım, yeni yeni kitaplar alayım, kahve içeyim bizim kızlarla boğazda,fransız sokağında, tatile gideyim, en yeni bikinimi giyim,biraz kilo verim, müşavirlik sınavı felandı... Bunları çok iyi bildiğim için kimseye oturup saatlerce ev eşyası anlatmıyorum ( enn yakınlarım hariç) yada eksik saymıyorum, sanki ben değilde bir yabancı evleniyomul gibi gayet coolum:)) ya ama ciddiyim ruhumda da henüz evleniyorum hissiyatı yok. Dün çeyizlerimi koliledik ( malumunuz Adanaya gidecek bunlar koli şart) sanki üniversiteye gidiyorum da eşyaları koliliyorum.Bir benden diil, başkasına hizmet ediyorum sanki !!! Kybele_f'ciğimle güle oynaya,ter kan içinde kala kala, geyik yapa yapa koliledik. ( 12 havlular!! Anlayan anladı :)) )


Evet geeeeel geeel nevresime geeel ( burda pazarcı gırtlağı hakim :) ) 


Evet buda aniden çekilmiş hallerimden efendim anammmm ne perişanım ne felaketim :) olsun her halimi koyarım allahım nasıl özgüvenliyim eheueheue nasıl kendimden eminim eheueheueh


Arkadaşımında bende geri kalır yanı kalmadı o da yamuldu diz diz biz dizdikçe annem getiriyo biz dizdikçe annem getiriyo böyle kısır bir döngü :)


Pislik olsun diye ne var ne yok çektiklerimizden :))


Bu da benim Kral babam... Ogg baba seni çok seviyorum canımmm... Elindekide evim için aldığım 'fil ve yavrusu ' :))


Anne anne anneciğiiiiiiiiiiiiiiiiiim.... Kitaplarını toplamaaa! evi okadar boşalma ! Ne öyle kafayı mı yiyim? Onları da sonra alırsın ! diye isyan eden annem :))  Hepimize şaka gibi gelen bir olay benim evlenecek olmam:) evet birşeyler yapıyoruz ama kime Hürreme değil ya ortaya  modu hepimizde hiç üstümüze alınmıyoruz bu olayları :))) 


Şu küçükken çıt çıt patlattığımız paşetler varya, hani elimize alır dakikalarca bırakmayız pıt pıt heh işte ona sardık kırlacakları, okadar özendik aldık oraya giderken bişey olursa Şoförün gırtlağını sıkarım
Bitti hadi bakalım bu günüde tarihe kazıdık döner döner bakarız :)) Not: Çizgii yanımda olamadı ama uzakta oturduğu için o yüzden üzülme temem mi? seni seviyorum çomçoooookkk...

3 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Deli!!!!!

12 Havlu hahaha! Hala gülüyorum bebeğim!!!

Gelcem gelcem Adana'ya gelcem, başka ihtimal zaten yok. Hizmette sınır tanımicaksın biliyorum!!!!

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

canım benim herşey cok güzel olur inşş ..aklıma geliosun kendi kendime dedim ki acaba bu kız gitti mi naptı :) resimler cok güzel canım allah mutlu etsin

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

http://kybelefs.blogspot.com/2010/07/ceyiz-toplama.html

bende burda anlattım kiiii :)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .