27 Temmuz 2010 Salı

SÜPRİZ (MİŞ) !

Hafta sonu sevgilim bizdeydi :) Çeyiz aldı bizim ki ve tutturdu bizim orda çeyiz giderken davul zurna çalınır!!! ya ne kadar antika adet varsa bizde çok şükür. Lütfen dedim bohçaydı ıvırdı zıvırdı başıma bide davul zurna çıkartmayın gözünüzün yağını yiyim hahayt. Oldu olacak bide at getirin beni otutturun tepesine...
Tamam dediler (annem -babam-Mono)  madem istemiyosun getirmiyeceğiz. Ohhh üstümden yük kalkmıştı rahat rahat uyudum. Sabah oldu tam kahvaltı sofrasını kuruyoruz çat kapı kamyoncu gelmesin mi? 2 saat önceden geldi yahu cins adam neyse hadi dedik geldi bari yapılacak birşey yok. İyi dedim sessiz sakin insan gibi yükleyelim kamyona, tam bunları düşünürkene bir zurna ve davul sesi Allahım dedim bak aklımda o kadar kurdum ki yukarıdan kulağıma sesler gelmeye başladı, Çizgi'ye baktım ondada benim surat ifadem mevcut demekki sadece ben duymuyorum bu sesi!!!! yaaaa dememizle balkona fırlamamız bir oldu allahım wallahi şaka maka, bir davulcu bir zurnacı, bir kamyon  herkes balkonda ıyyyyyyyyy hemen yüzüme olaylarla hiç ilgim yok ifadesi verdim hahaytt. Kimin marifeti derseniz? Babamın!! Efendim birde gevrek gevrek gülüyo 'size süpriz yaptım Mono çok istiyodu kırmayayım çocuğu dedim' diyo. Yaaaa kızını kırıyosun daha mı iyi. Benim ailem neden böyle varsa yoksa damat. İyi çocuk ya tuttular ya gözleri tamam sırtı yere gelmez beyimizin.
 Wallahi sonrasında Şansböcüğü adetten olmak üzere çehizin üzerine oturdu kopardı bri miktar para :) En keyifli kısmı buydu :)  Onun dışında ben sanki komşu kızının çeyizi gidiyomuş modunda Çizgiye sarılıp balkondan bakıyorum, komşulara el sallıyorum hiç üzerime alınmıyorum eheueheueheueheueh

Ya walla çok krolar ya davul zurna ya ıyyyyyyyyyyyyyyyy. Wallahi ne diyim ben daha neyi istemiyosam başıma gelio eeueheueheue. Keşke at olsaymış be daha bir otantik hava olurmuş :)

4 yorum:

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

seniokudukça benim bütün söylemlerim geliyor. bende aynen senin gibi düşünsemde anne ve babaların yerine koyduğum zaman kendimizi aslında harika bir şey. ne mutlu anneve babana davullarla zurnalarla ugurluyorlar. ne mutlu sana damatlarını seviyorlar. darısıı benim başımaaaa. buarada kocaman bir nazar bocuğu beden sana azar değmesin diye

Hürrem Sultan dedi ki...

dicle kıyısında masal kentim :

Canım darısı en kısa zamanda başına diyelim ozman :) sende doğuluydun sanırım o yüzden adetlerimiz benzer :) Teşekkür ederim nazar boncuğun için... Halamın bir sözü var ' en iyisi en sona kalsın' umarım vardır elinde bir en son kalan bir enişte ;)

Limonlu Kek dedi ki...

Hadi hayırlısı, bakalım düğünde ne gibi süprizler olacak. Süprizlere hazır mısın? :)

Hürrem Sultan dedi ki...

Limonlu Kek:

Aslında süprizlere hiç açık değilim ama sürekli beni buluyo :) Alıştırıcam kendimi :)

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .