1 Temmuz 2010 Perşembe

Evet dedim...

Bol güneşli bir gündü  çok iyi hatırlıyorum...

 Mecidiyeköyde buluşacaktık ve ben Çizginin çok beğendiğim bodysini daha o giymeden alıp giymiştim, tatlı yeşil ince hafif göğüs dekoltesi olan, altına yeni aldığım dar dizleri yırtık kot ve yeni aldığım altın renkli bocuklu terlikler, terliklerle takım çanta,saçlar dümdüz bele kadar açık...

Geldin ve hemen saçlarımı sevdin  her zamanki gibi ... ' hadi kız kulesine 'dedin. İstanbullu olmama rağmen benim o güne kadar gitmediğim, senin benden önce gittiğin çook beğendiğim  kızkulesine...
 Gittik güle oynaya... Yemek yerken, kulenin o şahane manzarasına nazır masamızda, cebinden hışır hışır bişey çıktı ve 'Benimle evlenir misin? ' dedin. Ne kadar yakın ne kadar net  o görüntü şuan ... Büyük bir sevinçle  'Evet evet' deyişim ve sarılmamız :))))) Ahh Ahh yaşlanmışız üzerinden 4 sene geçmiş :)

 Uzaklığın bu handikapı var işte böyle güzel günleri rötarlı kutlamak :(  Bende isterdim bugün gidelim başbaşa yemek yiyelim eski günleri konuşalım ama işte kader utansın ne diyelim :)

İyiki seni tanıdım sevgilimmm... Seni seviyorum krooo hemde çokkk Adanalııııı :))) Bu sene çiçek bile gelemiyor  ahh ahh iş güç Allahım eskiyoruz eheueheueheue

4 yorum:

NiLaY dedi ki...

mutluluğunuz ve heyecanınız hiç bitmsein, allah tamamına erdirsin canım :)

Hürrem Sultan dedi ki...

Nilay:

Amin amin amin :)

köpüklükahve dedi ki...

:) bu kadar güzel anları seninle aynı duygularla paylaşmış olmak çokk özel, çok güzel, çokkkkk işte. Seni seviyorum biricik arkadaşım, diğer yarımmm. hep mutlu ol emiii.

Blogsuz arkadaşın Çigi:)

Hürrem Sultan dedi ki...

Çizgi buraya eller havaya :) bende seni seviyorum hemde çook...

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .