12 Temmuz 2010 Pazartesi

İŞTE GELDİM BURDAYIM ...

Evet sevgili blog arkadaşlarım  sizleri ve blogumu özlemişim bu bir gerçek :)) Şimdi gelelim size ev eşyası nasıl seçilir? adlı seminerime eheueheu. Burdan giderken aslında kafamda çok kötü senaryolar yazdım, kesin benim beğendiklerim farklı olacak erkek tarafı 'buna ne diyecek  eee ne de olsa İstanbul kızı halden anlamaaz' diyecek gibi  mesela :))) ama hiç öyle olmadı yuppiiii

 Eşyalarımın hepsi beyaz aralarda siyah bir kaç detay var ama hakim renk beyazz. Tabi kayın validenin ve annemin ' beyazı nasıl kullanacaksın vs.' gibi sözlerine 'yahu çalışan bayanım tutarım haftada bir tombul  ( burdaki tombul temizlikçi teyzeler oluyor ama benim suçum yok genelde toımbullar :) ) ' diye cevap verdim. Mobilyaları seçerken biraz huzursuz oldular sadece, çünkü; ben 2 katlı olan mağazada bir aşağı bir yukarı koşturuyorum 'bunun masası diğer takımın sandalyesi, ama diğerinin konsolu fakat bunların kahverengi yerleri siyaha boyansın ' şeklinde emirler yağdırıyorum eheueheuehe Baktım annem, kayınvalidem, ve kayınpeder sıkıldı 'yahu siz yorulmayın oturun şuraya ' buyurdum, mağaza görevlilierinide önlerine koyup bir kahve söyledim onlar hem dinlenip hemde ' ah ah ev dizmek hiç kolay değil bu zamanda' tadında muhabbet ederken ben bütün detayları seçtim, yetmedi çizdim :) tv ünitesini mesela çok beğendiğim bir mağazada görmüştüm ve fiyatı çok fahişti,  bu adamlar imalatçıcı olduğu için %30 gibi bir indirimle yapabildiler  onu süper :)) İşim bittiğinde toplamda 4 saat mağazada kaldığımızın farkına vardım eheuehe ya ama bilenler bilir herşeyin içime sinmesi önemliydi, sindideeee :)

Tüm bunlar bittikten sonra Mono geldi Adanaya ( işlerini anca bitirmiş Krocum ogg nasıl harap ve bitaptı) 'ee sen beğenecekmisin hepsini Hürrem seçti oğlum ' dediklerinde ' Ben Hürrem'in zevkine sonsuz güveniyorum anne, görmeme bile gerek yok ' diyerek benden 100 point:) aldı nişanlım. Bunun üstüne ben 'neden geç geldin tek başıma seçtim hepsini' tarzı carlamalarımdan vazgeçtim eheueheu Ama 'beni denize götüüüür neden ben suya giremedim ühüüü ' diyerekten yedim bitirdim beyimi eheuehe. 1,5 gün denize girebildim ama sorun yapmıyorum önemli olan katılmaktı ehe ehe ehe ehe

Hee bide kocaman bir tv seçtim görgüzlüğün bu kadarı :)) ya büyük tv sevmek suç mu? Satıcı dediki ' hanfendüüü şaşı olursunuz ama bu kadar büyük tv ile, hem görüntü kalitesi düşer, gözünüz yorulur vs.' aaaaaaaaa hepsini bende biliyorum ama bu büyük tv sevgime laf geçiremiyorum eheueheue Walla banane o gelip izleyenlerin sorunu ben yeterince büyük aldığıma inanıyorum. Görgüsüz müyüm? evet' Mutlu muyum? Evet eheueheueheueheu 

Bugünlük bu kadar olsun geldim nasılsa bol bol okucam sizi kimler neler yapmış merak içindeyim...
Öpücük...

0 yorum:

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .